Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@14:49:23 GMT

وزیرورزش اعضای شورای برون مرزی را منصوب کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۱۲۰۵

وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه نایب رئیس، دبیر و اعضای شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان را منصوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در احکامی جداگانه، محمدرضاداورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای را بعنوان نایب رئیس و سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها را به عنوان دبیر و عضوشورای برون مرزی وزارت ورزش وجوانان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان هم‌چنین در احکامی دیگر ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع، امیررضا خادم معاون امور حقوقی، مجلس و استان ها، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان، محمدجواد عباباف مشاور وزیر و مدیرکل دفتر حراست، مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی و ماندانا رسولی مدیر کل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، همچنین شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، مسعود اشرفی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا، محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو و کوراش و محمدجواد شریعتی نماینده وزارت امور خارجه را به عنوان اعضای شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر

اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر و رئیس دیوان عدالت اداری کشور منصوب و معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در مراسمی ظهر امروز سه نفر از حقوق‌دانان استان بوشهر به‌عنوان اعضای شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در این استان منصوب و معرفی شدند.

در این نشست با حضور استاندار بوشهر و رئیس دیوان عدالت اداری کشور محمد چمکوری، الله‌کرم خواجه و بتول گرگین به‌عنوان اعضای شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در این استان منصوب و معرفی شدند.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: 3 نفر از حقوق‌دانان سلیم‌النفس و با کیفیت به عنوان عضو شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در استان معرفی شده‌اند و امیدوارم در این مسیر به توفیقات مورد نظر برسند.

احمد محمدی‌زاده افزود: قانون اساسی مظهر اهداف انقلاب اسلامی است و اجرای دقیق آن موجبات اعتلای نظام می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای صحیح قانون اساسی، درمان برخی مشکلات جامعه است و باید اساسا کارها بر معیار قانون اساسی انجام شود.

شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

در حکم انتصاب اعضای شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در استان بوشهر که از سوی معاون قانون اساسی معاون حقوقى رئیس جمهور و دبیر هیئت پیگیری اجرای قانون اساسی صادر شده، آمده است: در راستای مردمی‌سازی پیگیری اجرای قانون اساسی موضوع ماده یکم دستورالعمل نحوه اعمال مسئولیت رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی ابلاغی سوم مرداد 1401 رئیس جمهور و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در حوزه اجرای میثاق ملی (قانون اساسی) موضوع ماده هشتم دستورالعمل فوق‌الذکر و با لحاظ ماده دوم شیوه تشکیل و فعالیت‌های شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در کشور به موجب این حکم محمد چمکوری، الله‌کرم خواجه و بتول گرگین به‌عنوان عضو شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در استان بوشهر منصوب می‌شوید.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی