Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتدا تصمیم داشتیم 3 دستگاه پلی استیشن یا معادل ریالی 3 تاشو بدیم که همه جا ذکر کردیم این معادل ریالی رو (یک هفته قبل از شروع جام جهانی دلار 6500 بود یهو رفت تا 9000 تومن!) که قبل از شروع جام تصمیم گرفتیم به جای 3 دستگاه پلی استیشن به ارزش تقریبی 8 الی 10 میلیون تومن (بسته به نوسانات دلار)، تبدیلش کردیم به یک دستگاه و 21 پکیج 500 هزارتومانی شامل یک پاوربانک یک هدفون و یک اسپیکر بلوتوثی (که در نهایت مجموع جوایز رو می کرد حدود 13-14 میلیون تومن).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوایز رو قهوه بن مانو و شرکت تسکو تقبل کردند.

برای 21 پکیج، تصمیم داشتیم به نفر اول هر روز از مسابقات یک پکیج بدیم که بسیاری از روزها افراد زیادی هم امتیاز شدند. نتیجتا تصمیم گرفتیم تا پایان جام جهانی صبر کنیم و امتیاز کل ها هم مشخص بشه. حالا شبیه لیگ های فوتبال وقتی چند نفر هم امتیاز باشن از تفاضل گل! استفاده می کنیم که ما این تفاضل گل رو امتیاز کل جام جهانی افراد در نظر گرفتیم. مثلا در روز سوم مسابقات دو نفر مشابه 50 امتیاز داشتند و هم امتیاز، اما در پایان جام جهانی یک نفر 500 امتیاز گرفته و دیگری 400 امتیاز، پس اون 50 امتیازی روز سوم مسابقات که در پایان مسابقات امتیاز بیشتری نسبت به دیگری گرفته رو برنده اون روز از مسابقات اعلام می کنیم.
نکته بعدی هم اینکه اگر کسی نفر برتر مثلا روز سوم باشه، و روز دهم هم نفر برتر شده باشه، فقط یک پکیج جایزه میگیره و برای روز دهم جایزه به نفر بعدی او منتقل میشه.

مسابقه رو در طول فصل جدید هم ادامه خواهیم داد با نحوه امتیاز دهی مقداری متفاوت تر برای مخاطب حرفه ای تر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دقایقی بعد از توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور، هیات مدیره این باشگاه بدون توجه به نتیجه بازی پرسپولیس، علی خطیر را از مدیرعاملی برکنار کرد.

رئیس هیئت مدیره استقلال خبر برکناری خطیر را تایید کرده است. مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفته است: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست موقت باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

وزارت ورزش و جوانان نیز ماه‌ها تصمیم به انجام این کار داشت اما به دلیل صدرنشینی استقلال و نگرانی بابت تاثیر این اقدام در نتیجه پایان فصل، از اعلام برکناری این مدیر پرحاشیه ، خودداری کرده بود.

طی چند روز گذشته، احمد شهریاری مرد همه کاره باشگاه استقلال از سوی پتروشیمی خلیج فارس، امور باشگاه را به دست گرفته است.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم