Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به خطر بیشتر جنگ روانی در برابر جنگ نظامی و اقتصادی گفت: در عرصه جنگ روانی، نیازمند سواد رسانه‌ای و رسانه‌های باسواد هستیم. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در آئین رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه‌های برتر استان کرمان (ابوذر)  و اولین رسانه‌های دیجیتال کرمان با قدر دانی از کسانی که برای برگزاری این جشنواره در استان تلاش می‌کنند اظهارداشت: برگزاری جشنواره برترین رسانه‌های استان یک‌رویداد مهم است و من در انتظار برگزاری آن بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جنگ‌های روانی مکمل جنگ ‌نظامی هستند و دشمنان در کنار جنگ نظامی جنگ روانی را هم آغاز می‌کنند افزود: حتی در جنگ‌هایی دیده شده که جنگ روانی عملکرد بیشتر داشته و تاثیرگذاری آن به مراتب بیشتر از جنگ نظامی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: در طول تاریخ جنگ‌های بسیاری اتفاق افتاده است که در آن بعضی اقلیت‌ها در مقابل اکثریت پیروز شده‌اند و دلیل پیروزی اقلیت‌ها در جنگ، جنگ روانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در کنار جنگ اقتصادی که بیش از 14 سال علیه ما آغاز کرده‌اند برای پیروزی به جنگ روانی علیه کشور ما هم پرداخته‌اند خاطر نشان کرد: در هشت سال جنگ نظامی علیه ایران بخاطر اعتقادات رزمندگان، جنگ نظامی و روانی نتوانست رزمندگان ما را تضعیف کند و شکست دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه دشمن فهمیده است که باید برای موفقیت در جنگ اقتصادی علیه ایران باید از بعد روانی به جامعه آسیب وارد کند افزود: از این رو دشمن جنگ روانی تمام عیاری علیه ما راه انداخته تا پیروز شود.

وی برگزاری جشنواره‌هایی چون جشنواره ابوذر را نمونه خوبی از مقابله در برابر تهدیدات روانی دشمن در جامعه دانست و گفت: دربحث رسانه‌ایو در جشنواره ابوذر باید سه موضوع بسیار مهم در مقابل شرایط جنگ روانی دشمن باید در نظر بگیریم.

امام جمعه کرمان رویکرد اول این جشنواره را ترویج خبر خوش در جامعه عنوان کرد و افزود: این مسئله درست در مقابل ترویج ناامیدی که دشمن در کشور به راه انداخته است.

وی دومین رویکرد را ‌فرهنگ مطالبه‌گری دانست و بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا در جامعه این مسئله را ترویج دهد که برای چه به دنبال حق و حقوق خود می‌روید وقتی کسی جوابگو نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مسولان باید پاسخگو باشند و همه مردم ولی نعمت ما هستند عنوان کرد: سومین رویکرد ما باید در جهت افزایش سواد رسانه‌ای باشد.

وی با اشاره به اینکه که اگر بخواهیم جنگ روانی را خنثی کنیم باید رسانه‌ها به میدان بیایند گفت: اگر بخواهیم رسانه‌های قوی در میدان داشته باشیم باید رسانه‌های باسواد داشته باشیم که همه مسائل را خوب بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بیان کرد: همه باید تلاش کنند تا جشنواره رسانه‌های برتر استان کرمان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین جشنواره رسانه ای در کشور باشد.

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رسانه عبری درباره اصابت موشک به دیمونا جنگ روانی است

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ این مقام آگاه در ادامه افزود: در عملیات «وعده صادق» اهداف مشخص شده نظامی مورد هدف قرار گرفت و صهیونیستها پس از شوک اولیه و ادعای مضحک ساقط کردن ۹۹درصد پهپادها و موشکها و عدم آسیب، با درک تبعات سیلی سختی که خورده اند حالا با عملیات روانی نخ نما و ادعاهای دروغ به آسیب نیروگاه اتمی دیمونا برای مظلوم نمایی رسیده اند.

بیشتر بخوانید؛ ایران با شدت بیشتری به هر گونه خطای محاسباتی اسراییل پاسخ می‌دهد

این منبع آگاه گفت: عملیات موفقیت آمیز اخیر، دست برتر ایران را در میدان نشان داد، آنجا که هر نقطه از سرزمین های اشغالی را در هر زمان که اراده کنیم مورد هدف قرار خواهیم داد و البته که دیمونا جزو اهداف این عملیات نبود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227617 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • سواد رسانه چه جایگاهی در زندگی افراد دارد؟
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد
  • ادعای رسانه عبری درباره اصابت موشک به دیمونا جنگ روانی است
  • مردمی سازی کارها در همه عرصه ها توفیق آمیز است