Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به اظهارات روز گذشته وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ممنوعیت آموزش به زبان محلی در مدارس واکنش نشان داد و گفت: ما همان گونه که به ایران عشق و علاقه داریم، همه به آذربایجان نیز علاقه مندیم.

ایران آنلاین / حجت الاسلام آل هاشم امروز در دیدار مدیران و کارکنان ادارات کل بهزیستی و تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با وی، افزود: باید مواظب برخی سخنان که بر دنیا و آخرت ما خیری ندارد، باشیم و اجازه ندهیم دشمن به هدف اصلی خود، که تفرقه انداختن میان اقوام ایرانی است، دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، «سید محمد بطحائی» وزیر آموزش و پرورش روز گذشته اعلام کرد: در برخی مناطق مشاهده شده است با زبان محلی به دانش آموزان آموزش داده می شود که این موضوع بسیار خطرناک است، زیرا بچه ها زبان محلی را در خانواده فرا می گیرند پس باید زبان رسمی کشور را در مدرسه بیاموزند.
امام جمعه تبریز در واکنش به این اظهارات، با بیان اینکه خطه آذربایجان در راه حفاظت از مرز و بوم میهن اسلامی 10 هزار شهید تقدیم کرده، اظهار داشت: مگر ممکن است این مردم به خاک و کشور خود بی‌علاقه و بی‌توجه باشند که چنین سخنانی مطرح می‌شود. /ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی  گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • روش تهیه ترشی سیر به روش سنتی آذربایجانی
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت