Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود گزارش تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از تشییع و خاک‌سپاری دو شهید گمنام در این استان خبر داد و گفت: مراسم استقبال از این شهدا ساعت ۱۰ صبح شنبه یازدهم فروردین‌ در میدان میرعماد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمد امیری‌مقدم، ظهر امروز -چهارشنبه هشتم فروردین‌- در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خانه-‌موزه خلبان شهید عباس بابایی برگزار شد، از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در این استان خبر داد و اظهار کرد: مراسم استقبال از این شهدا ساعت ۱۰ صبح شنبه، یازدهم فروردین از میدان میرعماد به سمت معراج‌الشهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: این شهیدان گمنام دو مراسم شب وداع خواهند داشت که یکی در شهر اقبالیه (سلطان‌آباد) در روز پانزدهم فروردین پیش از نماز مغرب و عشا خواهد بود و دیگری هم روز هجدهم فروردین در شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

تشییع ۲ شهید گمنام در آبیک و قزوین

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه این شهدا در روزهای شانزدهم فروردین در روستای کورانه قزوین و نوزدهم فروردین در آبیک تشییع می‌شوند، گفت: پیکر این شهدا اواخر سال ۱۴۰۲ تفحص و از مرز شلمچه وارد کشور شدند که یکی از این شهدا در قالب یگان بسیج و در عملیات خیبر (جزیره مجنون) در ۲۹ سالگی به شهادت رسید و دیگری در عملیات عاشورای ۲ شهید شده است.

امیری‌مقدم ادامه داد: مراسم تشییع این دو شهید گمنام ساعت چهار بعدازظهر روز شانزدهم فروردین در روستای کورانه و نوزدهم فروردین در شهر آبیک برگزار می‌شود و از زمان استقبال تا تدفین این شهدای گمنام ۱۱ روز زمان داریم که طی این مدت هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج می‌توانند پذیرای این میهمانان بهشتی باشند.

وی یادآور شد: برای خاک‌سپاری این دو شهید گمنام، دو نقطه برای تدفین از قبل شناسایی و برای آنها یادمان ساخته شده است که تا پیش از تدفین این شهدای گران‌قدر تکمیل خواهد شد که زیارتگاه این شهیدان گمنام در سه‌راهی امامزاده اباذر و همچنین صنایع دفاعی انصارالمهدی (عج) خواهند شد.

ساخت ۲۵ یادمان شهدای گمنام

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین همچنین با اشاره به تاریخچه ساخت یادمان شهدای گمنام در استان قزوین گفت: از سال ۱۳۸۱ که نخستین تدفین شهیدان گمنام در استان قزوین صورت گرفته است تا سال ۱۴۰۰ یعنی طی ۱۹ سال، ۳۳ یادمان شهدای گمنام در استان قزوین ساخته شده بود.

امیری‌مقدم از ساخت ۲۵ یادمان شهدای گمنام استان قزوین در طول دو سال اخیر (۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) خبر داد و افزود: هشت یادمان از این تعداد از یادمان‌های به‌جامانده از دوره قبل بودند و در طول دو سال اخیر هم احداث ۱۷ یادمان را آغاز کردیم که برخی ساخته شده و بعضی دیگر هم در حال ساخت هستند.

وی همچنین میزان سهمیه چاپ کتاب در نهاد متبوعش را ۶۰ جلد در سال عنوان کرد و گفت: سال پیش در مجموع ۶۱ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان قزوین چاپ یا تجدید چاپ کردیم، در ضمن در سال‌جاری هم تدوین و تألیف تاریخ توصیفی هشت‌سال دفاع مقدس و تکمیل دایرةالمعارف دفاع مقدس استان قزوین با ۳۰۰ مدخل را با کمک دانشگاه‌ها در دستور کار داریم.

کد خبر 739649

دیگر خبرها

  • محفل قرآن با شهدا در نوشهر
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • درگذشت پدر شهید والامقام رحیم میراب اورنگ
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا