Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديدار دو تيم پرسپوليس و گلگهر سيرجان در پايان نيمه اول با حساب بدون گل به پايان رسيد.
به گزارش خبرنگار و ديدار دوستانه تيم فوتبال پرسپوليس مقابل گل‌گهرسيرجان در نيمه بدون گل به پايان رسيد. 
* تيم فوتبال پرسپوليس با ترکيب رادو شوويچ، سيدجلال حسيني، شجاع خليل‌زاده، حسين ماهيني، محمد انصاري، کمال کاميابي‌نيا، بشار رسن، احمد نوراللهي، اميد عاليشاه، علي عليپور و سيامک نعمتي مقابل گلگهر سيرجان به ميدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
* نزديک به 300 هوادار در ورزشگاه شهيد کاظمي حضور دارند و به ترتيب بازيکنان پرسپوليس و سرمربي اين تيم را تشويق مي‌کنند. 
* حضور عليرضا بيرانوند باعث شد تا هواداران او را به شدت تشويق کنند. 
* گرشاسبي مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ورزشگاه کاظمي حاضر شد تا اين بازي را از نزديک مشاهده کند.
* مجتبي حسيني مربي سابق ذوب آهن و تراکتورسازي در ورزشگاه شهيد کاظمي حضور دارند و اين بازي را از نزديک مشاهده مي‌کنند. 
* بازيکناني همانند سروش رفيعي و مهدي شريفي در حال گرم کردن و کارهاي ريکاوري هستند تا بتوانند شرايط مسابقه را به دست بياورند. 
* بگوويچ سرمربي تيم فوتبال گل‌گهر سيرجان که سابقه حضور در نيمکت پرسپوليس را در کارنامه خود دارد از سوي هواداران پرسپوليس تشويق شد. 
اين ديدار در پايان نيمه اول بدون گل به پايان رسيد. 
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدار دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد را بر نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و کار تعیین فینالیست دوم لیگ را به دیدار سوم بکشاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، دومین دیدار دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ بین تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد برگزار شد.

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت امید فولادی‌وند ترتیب یافته بود ست اول را تیم شهداب با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود به پایان رساند.

دومین ست این دیدار با برتری اورموی‌ها ادامه داشت و تیم شهرداری توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برتری خود را در بازی دیکته کرده و نتیجه را در ست شماری به تساوی بکشاند.

سومین ست این دیدار همانند ست دوم با برتری شهرداری ارومیه و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پایان رسید تا ارومیه امیدوار به پیروزی در این دیدار در ست دوم باشد.

چهارمین ست این دیدار جذاب برخلاف ست‌های دوم و سوم همانند ست اول به نفع شهداب به پایان رسید و تیم یزدی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست دهد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

پنجمین ست این دیدار در هیاهو و تشویق بی‌امان تماشاگران و هواداران ارومیه شروع شد و شهرداری از همان ابتدا توانست برتری خود را در بازی حفظ و در این ست حساس تفاوت امتیازات را به پنج رسانده و نتیجه ۹ بر ۴ شود.

در ادامه تیم شهرداری ارومیه در امتیازات ۱۰ بر ۶ و ۱۲ بر ۷ فاصله خود را با تیم یزدی حفظ کرد و در نهایت توانست با نتیجه ۱۵ بر به نفع خود به پایان رساند.

شهرداری ارومیه با پیروزی در این ست توانست در ست شماری نتیجه را سه بر دو به نفع خود به پایان رسانده و کار تیم صعود کننده به دیدار سوم دو تیم در تاریخ دهم فروردین کشیده شود.

به گزارش ایمنا، پیش از این تیم فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی برابر پیکان تهران راهی فینال لیگ برتر والیبال مردان شده است.

کد خبر 739786

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!