Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@15:57:40 GMT

نمایشگاه توانمندی های معلولین در زنجان برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۱۵۵۰

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، نمایشگاهی از توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی استان زنجان از 21 تا 27 تیر در کارخانه کبریت زنجان دایر شده است.

منافی با اشاره به اینکه نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های جامعه هدف دایر شده است، گفت: در این نمایشگاه آثاری از هنرهای دستی معلولین، زنان سرپرست و معتادین بهبودیافته به نمایش درآمده است که انسان با دیدن آن به وجد می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 35 موسسه غیردولتی در قالب مراکز توانبخشی روزانه و شبانه، مراکز همیار زنان سرپرست خانوار و جمعی از موسسه وابسته به بهزیستی حضور دارند.

رئیس بهزیستی شهرستان زنجان گفت: از مردم دعوت می‌کنیم تا با حضور در نمایشگاه و خرید این محصولات موجب دلگرمی جامعه هدف بهزیستی شوند.

وی به توانمندی‌های این افراد اشاره کرد و گفت: بازدید و خرید این محصولات انگیزه‌ای برای این افراد است تا تلاش خود را برای توانمندسازی چندبرابر کنند.

نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی دیروز با حضور استاندار زنجان افتتاح شد و به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هفته بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴