Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@11:23:44 GMT

زمان برگزاری جام حذفی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۱۵۷۲

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در مراسم قرعه‌کشی فصل جدید این مسابقات اظهار داشت: فصل جدید لیگ دسته اول از تاریخ ۲۰ مرداد ماه به صورت قطعی آغاز خواهد شد.

وی در ادامه تأکید کرد: کار‌های مربوط به انتقال سهمیه تیم برق جدید شیراز به قشقایی هم در حال انجام است،، اما هنوز مراحل این کار به طور نهایی کامل نشده است و تا مشکلات حقوقی حل نشود، این تغییرات قابل اجرا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: جام حذفی نیز از اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد. تیم‌ها آن را جدی بگیرند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط

بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی 20 حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی 3 ماه حجم معاملات طلا از مرز 2,7 تن گذشت.

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

 

 حراج حضوری شمش طلا از 27 دی ماه 1402 در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت 3 ماه و برگزاری 20 حراج، 2716 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.

 بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه 9 اردیبهشت سال 1403 برگزار می‌شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز شنبه هشتم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد