Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 3 تصوير از ديدار تيم ملي کشورمان مقابل سنگاپور روي خروجي سايت فيفا قرار گرفته است. اين تصاوير مشخصا از بازي شبنم بهشت و زهرا قنبري مقابل نمايندگان سنگاپور گرفته شده است که ايران 6 بر صفر به برتري رسيد.

به گزارش خبرگزاري آرياو به نقل از فيفا؛ بعد از حضور بانوان فوتباليست کشورمان در بازي‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا بازتاب‌هاي مختلفي از رقابت نمايندگان کشورمان در اين مسابقات منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگي 3 تصوير از بازي تيم ملي کشورمان مقابل سنگاپور روي خروجي سايت فيفا قرار گرفته است. اين تصاوير مشخصا از بازي شبنم بهشت و زهرا قنبري مقابل نمايندگان سنگاپور گرفته شده است که ايران 6 بر صفر به برتري رسيد.
شبنم بهشت دختري 19 ساله از ياسوج که سال گذشته (فصل 94-95) به عنوان بهترين بازيکن ليگ انتخاب شد و به حقش رسيد. بهشت بازيکن تيم فوتبال بانوان شهرداري سيرجان و با وجود سن و سال کمش يکي از بهترين‌هاي فوتبال بانوان ايران است. سرعت بالا، بازي سازي و جسارت وي موجب موفقيت او و انتخابش به عنوان بهترين بازيکن ليگ فوتبال بانوان مي‎باشد.
زهرا قنبري 25 ساله و ستاره تيم فوتبال بانوان شهرداري بم يکي از بانوان فوتباليستي است که سال گذشته به عنوان لژيونر در فوتبال عراق مشغول به کار شد.
او نيز به عنوان بازيکن ليگ برتر فوتبال بانوان در فصل 93-94 انتخاب شد. زهرا قنبري، بانوي کرمانشاهي فوتبال ايران با زدن 6 گل بهترين گلزن ايران در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا موتور گلزني تيم ملي زنان ايران لقب گرفت.
تصاويري که از زهرا قنبري و شبنم بهشت در فيفا آمده است:



لازم به ذکر است؛ تيم ملي فوتبال زنان کشورمان در اين ديدارها با مجموعا کسب دو پيروزي و دو باخت در گروه خود سوم شد و از صعود به مرحله بعد رقابت‌ها بازماند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم است.

تمرین امروز این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت. الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 6085717

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک
  • پنج تیرانداز ایران در خط آتش نخستین روز مسابقات
  • جام ملت‌های آسیا| پیروزی سخت ایران مقابل بحرین
  • صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان