Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:22:49 GMT

حفظ سهمیه فوتسال بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۱۶۴۷

حفظ سهمیه فوتسال بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر

سهمیه لیگ برتری تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان خراسان رضوی در خراسان رضوی باقی ماند.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، در شرایطی که به نظر می‌رسید با توجه به اوضاع نامطلوب باشگاه مشکی‌پوشان، سهمیه لیگ برتری این باشگاه در لیگ برتر فوتسال بانوان به استانی دیگر انتقال یابد، اما با ورود هیات فوتبال خراسان رضوی این سهمیه در خراسان رضوی حداقل برای یک فصل دیگر ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان در لیگ برتر سال ۹۷ با نام تیم «هیأت فوتبال خراسن رضوی» به‌عنوان نماینده این استان در لیگ برتر فوتسال بانوان شرکت می‌کند.

شهرزاد نصیری، مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال در این خصوص اظهار کرد: با وجود این که نام تیم مشکی پوشان مشهد در قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان قرار داشت، اما سرانجام با توجه به انصراف تیم مشکی پوشان از تیمداری و تمایل هیأت فوتبال خراسان رضوی به حفظ امتیاز این تیم، مقرر شد تیم هیأت فوتبال استان جایگزین مشکی پوشان شود. بدین ترتیب جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال کامل شده است. ‏

محمدمهدی برادران، رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی در این خصوص گفت: پس از انصراف باشگاه مشکی‌پوشان از تیم‌داری در حوزه بانوان، با هدف جلوگیری از حذف نماینده لیگ برتری فوتسال بانوان با نام هیأت استان تیم را جایگزین کردیم.

حفظ سهمیه خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان در شرایطی رقم خورده که بازیکنان و کادرفنی این تیم در سال گذشته هنوز بخش اعظمی از مطالبات خود را از مدیران باشگاه مشکی‌پوشان دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ليگ برتر فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد.

کد خبر 846464 منبع: ایسنا برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد