Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در این جلسه که با حضور مدیران عامل بانک های دولتی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزارشد و در ان موضوع اصلاح نظام بانکی کشور بررسی شد.

یافتن راهکارهایی برای تعدیل بدهی های دولت به بانک ها ، افزایش قدرت بانک ها در تامین مالی بنگاه های اقتصادی و تصمیم گیری در خصوص اصلاح نظام بانکی کشور و تشریح برنامه های مشترک شبکه بانکی در حوزوه های تقنینی از محورهای مورد بررسی در نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیران عامل بانک های کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپایان این جلسه مقرر شد مدیران عامل بانک ها ، موارد مورد نظر خود را در قالب بسته پیشنهادی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه کنند تا این موارد در هنگام بررسی طرح جامع بانکداری ایران لحاظ شود.

طرح جامع بانکداری ایران ، با هدف اصلاح قانون نظام بانکی کشور و قانون اداره بانک مرکزی ، از اواسط مرداد در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرارخواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس مدیران عامل بانکها بانک مرکزی اصلاح قانون نظام بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.