Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی‌فر، صالحی امیری، شهنازی و سجادی با حضور در اردوی تیم ملی بدمینتون از تمرینات نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بازدید به‌عمل آوردند. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  در ادامه بازدید مسئولان ورزش کشورمان از اردوهای آماده‌سازی رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018، وزیر ورزش و جوانان به‌همراه رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی با حضور در اردوی این رشته در سالن حجاب از تمرینات نفرات اعزامی به این دوره از بازی‌ها بازدید به‌عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های آسیایی 2018 از 27 مرداد ماه سالجاری آغاز می‌شود که مهران شهبازی و ثریا آقایی نمایندگان اعزامی کشورمان در رشته بدمینتون خواهند بود.

انتهای پیام/ 

R39383/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین المللی رشته اتومبیلرانی گفت : سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم آقایان حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران گفت : خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد ، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

ناظمی ادامه داد : این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت : ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند

مازیار ناظمی گفت : برای موفقیت های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 6086675

دیگر خبرها

  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس