Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:00:42 GMT

حال عمومی جمشید مشایخی خوب است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۱۷۱۱

حال عمومی جمشید مشایخی خوب است

تهران - ایرنا - فرزند جمشید مشایخی از بهبود حال پدر بعد از دو عمل جراحی خبر داد و گفت: پدر فعلا دربیمارستان باید بمانند.

نادر مشایخی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره آخرین وضعیت جسمی استاد مشایخی که در بیمارستان بستری است، اظهار داشت: پدر چند روز پیش به دلیل مشکل چسبندگی روده و سنگ صفرا به بیمارستان آمد و تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه عمل موفقیت آمیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هر دو عمل روز پنجشنبه انجام شده، افزود: مشکل چسبندگی روده و سنگ کیسه صفرای برطرف شده است و خدا رو شکر در حال حاضر حال عمومی ایشان خوب است.
فرزند جمشید مشایخی با بیان اینکه تغذیه پدر نیز به صورت عادی انجام می‌شود، ادامه داد: پدر بعد از چند روزی که استراحت مطلق داشت امروز توانست کمی قدم بزندو راه برود.
مشایخی خاطرنشان کرد: پدر در حال حاضر دوران نقاهت را سپری می کند و به توصیه پزشکان باید تا هفته آینده در بیمارستان بستری باشد.
به گزارش ایرنا، استاد مشایخی چندی پیش به دلیل مشکل کلیوی در بیمارستان بستری بود که بعد از درمان از بیمارستان مرخص شد اما هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل روده و صفرا در بیمارستان آتیه بستری شد.
وی از چهره‌های ماندگار عرصه بازیگری است که از سال 1336 با نمایش «وظیفه پزشک» بازیگری‌ را آغاز کرد و در سال 1344 با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.
«گاو»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی »، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم»، «سیزده 59» از جمله فیلم های سینمایی است که مشایخی در آن ایفای نقش کرده است.
استاد مشایخی در دوران بازیگری خود در سریال های تلویزیونی چون «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» بازی کرده است.
فراهنگ**9246**1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی مشایخی بیمارستان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مهدی احمدی نژاد، با اشاره به تفاوت مجروحان انفجار، تروریستی کرمان با مجروحان زمان جنگ گفت: زمان جنگ به دلیل داغ شدن گلوله و ترکش‌ها، استریل محسوب می‌شدند، اما این ساچمه‌ها داغ نشده و استریل نبودند.

 وی افزود: اتفاقی که در کرمان افتاد کاملاً جدید بود و بعد از حادثه و اعمال جراحی ما متوجه عفونت‌های بسیار شدیدی در مجروحان این حادثه شدیم. 

وی با بیان اینکه این عفونت‌ها نه تنها در مجروحان بستری در بیمارستان‌های کرمان، بلکه در مجروحان بستری در دیگر بیمارستان‌ها هم مشاهده شد افزود: در بازدیدهایی که از چهارمجروح بستری دربیمارستان بقیه‌الله تهران داشتیم این مجروحین نیز همه دچار عفونت‌های بسیار شدید شده بودند.

وی تصریح کرد: همه مجروحان این انفجار تروریستی به عفونت‌های بسیار شدیدی دچار شدند و هنوز هم تعدادی از این مجروحان در حال درمان هستند.

احمدی‌نژاد، با اشاره به اینکه ساچمه‌ها را برای آزمایش فرستادیم، افزود: احتمالاً این ساچمه‌ها قبل از کارگزاری آلوده شده باشند، وجود دارد وکسی که کار تروریستی می‌کند از انجام هیچ کار ناجوانمردانه‌ای کوتاهی نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد