Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@12:26:37 GMT

تامین آب باغات؛خواسته باغداران غرب استان+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۱۷۳۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ کشاورزان و باغداران شهرستان های خمینی شهر، فلاورجان، نجف آباد و مبارکه در این تجمع تامین آب باغات خود را خواستار شدند.
آنها همچنین به افزایش قیمت کرایه حمل آب معترض هستند و می گویند: هزینه آب یک تانکر با ظرفیت 10 متر مکعب حدود 250هزار تومان است که برای آنها مقرون به صرفه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باغداران می گویند: مقرر شده بود برای پرداخت وام به کشاورزان مهلت داده و سود و دیرکرد نیز بخشیده شود اما این قانون اجرایی نشده و بانکها به دنبال بازپس گیری وام هستند و ما را تحت فشار قرار داده‌اند.
استاندار هم دیروز در آیین تجلیل از صنعتگران استان گفته بود: برای حفظ باغ‌ها، در این مناطق چاه‌هایی حفر شده اما در همین مدت قیمت تانکر از ۶۵ به ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.
وی تاکید کرده بود: اگر بنا بر بی‌قانونی باشد برخورد می‌کنیم و تا هفته آینده برخوردهای قانونی لازم صورت می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما باغداران آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل می‌خواهد برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند

سعید لیلاز، اقتصاددان اصلاح طلب و چهره شناخته شده این جریان سیاسی پیرامون عملیات وعده صادق اذعان کرده است: به من ثابت شد که اسرادیل به تنهایی، هرگز حریف ایران نیست.

او افزود: بدون شک، نتانیاهو (نه اسرائیل) از رویارویی که با ایران خواهد داشت، منافعی برداشت می‌کند، اما منافع کلان ایران این است که وارد این دام و این بازی نشود، چراکه ایران به هر حال قدرت‌نمایی خود را انجام داده است.

 اقتصاددان اصلاح طلب گفت: شاه‌کلید حرف من این است، ما در صحنه خاورمیانه برد ژئوپلیتیک داشته‌ایم، نباید این برد ژئوپلیتیک را با یک باخت تاکتیکی تعویض کنیم. این خواسته مهم رژیم اسرائیل است که برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند. ایران نباید تن به این اشتباه دهد و تن هم نخواهد داد.

او ادامه داد: ما نباید برد ژئوپلیتیک‌مان را به خواسته رژیم اسرائیل تغییر دهیم. خواسته اسرائیل ایجاد یک درگیری بزرگ با ایران است تا امریکا به میدان بیاید. به من ثابت شد که اسراییل به تنهایی، هرگز حریف ایران نیست.

لیلاز تصریح کرد: اسرائیل هیچ چیز نیست و ۱۰ دقیقه بدون آمریکا دوام نمی‌آورد. من این را نمی‌دانستم. منِ سعید لیلاز این واقعیت را به این شدت نمی‌دانستم. آیا می‌دانستید در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳، تولید ناخالص داخلی رژیم اسرائیل، ۲۱ درصد کاهش پیدا کرده است. رشد اقتصادی اسرائیل منفی ۲۱ درصد بوده است! این عدد در اقتصاد ایران در بدترین سال‌های تحریم، بیشتر از منفی ۳ درصد نبوده است.

او افزود: اقدام ایران، ۳ ویژگی و دستاورد مهم داشت؛ ۱) بازدارندگی ایجاد کرد. ۲) اقدام اسرائیل در حمله به کنسولگری را تلافی کرد. ۳) باعث قدرت‌نمایی ایران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • اسرائیل می‌خواهد برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند
  • بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه
  • (ویدیو) مهم‌ترین خواسته مردم سمنان از دولت چه بود؟
  • سطح باغات چای ۲۲ هزار هکتار است
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • کشاورزان بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری نمایند
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست