Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@02:51:22 GMT

75عضو جدید به خانواده رسانه کشور پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۱۹۲۸

75عضو جدید به خانواده رسانه کشور پیوستند

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سید علاالدین ظهوریان افزود: اعضای هیات نظارت برمطبوعات در نشست امروز خود ضمن طرح موضوعات نظارتی در حوزه رسانه های مکتوب و الکترونیک، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار داد که با نظراعضا، با صدور مجوز فعالیت برای 75 رسانه موافقت شد.

براساس اعلام دبیرخانه هیاتنظارت بر مطبوعات، وی اضافه کرد: همچنین دراین جلسه با رای اعضای هیات نظارت بر مطبوعات با تغییر وضعیت 36 رسانه نیز موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه های الکترونیک، مکتوب، مجازی و پایگاههای خبری از جمله رسانه هایی هستند که به آنها مجوز فعالیت صادر شده است.

ارائه مجوز در دولت های یازدهم و دوازدهم روند سریع تری به خود گرفته بطوریکه فاصله زمانی صف انتظار به کمتر از شش ماه کاهش یافته و هر ماه با توجه به تشکیل جلسات مستمر با حضور تمامی اعضا و شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیر صعودی به خود گرفته است.

تمامی مراحل درخواست، ثبت و .... رسانه و مطبوعات در راستای سیاست دولت، بصورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور افراد انجام و پیگیری می شود.

هیات نظارت بر مطبوعات در مجموع طی سال 96 برای بیش از 376 رسانه اعم از مکتوب، الکترونیک و پایگاههای خبری و سایت ها مجوز فعالیت صادر کرده است.

اسامی رسانه های مجوز گرفته و تغییر وضعیت شده اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://press.farhang.gov.irقابل مشاهده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست خانواده رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو