Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- 'علی غانم' وزیر نفت سوریه از اتخاذ اقدامات جدید از جمله نصب سیستم ردیاب 'GPS' بر روی تانکرهای حامل بنزین، برای جلوگیری از قاچاق بنزین در این کشور خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه شبکه خبری 'روسیا الیوم'، 'علی غانم' وزیر نفت سوری افزود: قرار است این اقدامات به منظور کنترل بهینه بنزین و توزیع مناسب آن در سوریه اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غانم گفت: وزارت نفت در صدد اجرای مکانیزم های جدیدی از جمله نصب سیستم رد یاب 'GPS' و سامانه کنترل هوشمند بنزین به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از سوخت است.
وزیر نفت سوریه گفت که قرار است وزارتخانه این اقدام را با همکاری مرکز پژوهش های علمی سوریه انجام دهد و با استفاده از این سامانه، دیگر تانکرهای بنزین نمی توانند مسیر خود را تغییر دهند.
وی همچنین تاکید کرد که وزارتخانه در تلاش برای فعال کردن کارت های هوشمند بنزین است که این امر منجر به کنترل مقدار توزیع شده بنزین در تمام مراحل، از پالایشگاه ها گرفته تا ایستگاه های توزیع سوخت می شود.
دولت سوریه پیشتر برای جلوگیری از قاچاق بنزین این کشور به لبنان، اقداماتی از جمله تغییر رنگ بنزین اتخاذ کرده بود.
سوریه بیش از هفت سال درگیر جنگ با تروریست ها است که بخش زیادی از منابع و ثروت های این کشور در پی درگیری با تروریست ها به غارت رفته است.
خاورم**9329**3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي قاچاق بنزين سوريه سامانه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته امنیتی و متولیان برگزاری نمایشگاه برگزار شد، از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود، افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودروها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

کد خبر 6087109

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان