Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز از رقابت های جهانی والیبال نشسته هلند، تیم ملی بانوان ایران که نخستین میدان رسمی جهانی برای کسب سهمیه رقابت های پارالمپیک را تجربه می کند، دومین دیدار خود را به چین، حریف قدرتمند آسیایی و نایب قهرمان ریو واگذار کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین، هفدهمین دوره رقابت های جهانی 2018 والیبال نشسته، از 24 تیر تا یکم مرداد، در هلند برگزار می شود ملی پوشان تیم والیبال نشسته کشورمان در دومین دیدار خود برابر چین این دیدار را با نتیجه سه بر صفر و امتیازات 25-15، 25-17، 25-18 به چین واگذار کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام فدراسیون جانبازان و معلولین، بانوان ملی پوش ایران در مرحله مقدماتی رقابت های جهانی هلند، در شهر آرنهم، تاکنون یک برد مقابل اسلوونی و یک باخت در مقابل چین داشته اند و فردا در ادامه این مسابقات، به مصاف ایتالیا می روند.
آخرین رقابت تیم ملی کشورمان در گروه مقدماتی، سه شنبه 26 تیر، ساعت 11:00 به وقت محلی برگزار می شود.
معصومه زارعی براتی، زهرا نجاتی عارف، نسرین فرهادی، زینب ملکی دیزیجه، فرزانه حیدری، زهرا دانایی، بتول جعفریان، معصومه شجراتی، فاطمه جهانی، مهری فلاحی دریاکناری، بتول خلیل زاده و ندا پنجه باشی، بانوان ملی پوش کشورمان در این رقابت ها هستند.
فریبا سلیمانی، سرمربی، با همراهی مریم ایرانمنش، مربی، هدایت بانوان ملی پوش کشورمان در این رقابت ها را بر عهده دارند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی سام پازوکی را برد و قهرمان شد. پازوکی در جایگاه دوم ایستاد و پارسا اشجاری نیا به همراه نماینده ترکیه در رتبه سوم قرار گرفتند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی، هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و سارینا داوری نیز عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم رادین فهیمی -دانیال مشتاقی فر، پارسا ثمره -علی تقی زاده را مغلوب کردند و عنوان قهرمانی را به‌نام خود ثبت کردند.

در بخش دختران زوج یاسمن یزدانی- هانا سلطانی از سد تیم سارینا داوری- ملینا عباس زاده عبور کردند و قهرمان شدند.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۸ اردیبهشت
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار