Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@01:19:49 GMT

واکنش حماس به تهديدات رژيم صهيونيستي

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۱۹۹۲

واکنش حماس به تهديدات رژيم صهيونيستي

خبرگزاري آريا - «فوزي برهوم»، سخنگوي جنبش حماس به تهديدات رژيم صهيونيستي عليه فلسطيني ها واکنش داد و از تداوم مبارزه ملت فلسطين خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، فوزي برهوم تصريح کرد، تهديدات اشغالگران هرگز سبب نخواهد شد که ملت دلاور ما از ادامه مبارزه دست بکشد.
وي افزود: تهديدات مقامات رژيم صهيونيستي ضد غزه هرگز ملت دلاور ما را از ادامه مبارزه با انواع و اشکال آن براي دست يابي به حقوقش که در راس آن پايان محاصره است، بازنخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«نفتالي بنت» وزير آموزش رژيم صهيونيستي اعلام کرده بود که هواپيماهاي اسرائيلي بايد کودکاني را که اقدام به ارسال بادبادک‌ها و بالون‌هاي آتش‌زا مي‌کنند، مستقيما هدف قرار داده و به قتل برسانند.
اين وزير رژيم صهيونيستي خواستار هدف قرار دادن مستقيم کودکان فلسطيني با جنگنده‌ها و پهپادهاي اين رژيم شد.
«بنت» کودکان فلسطيني را تروريست خواند و گفت بايد آنان را مستقيم هدف قرار داده و به قتل برسانيم.
از زمان شروع انتفاضه الاقصي در 28 سپتامبر 2000 تا مي 2016 بيش از 90 هزار مورد بازداشت جمعيت فلسطيني ثبت شده است که بيش از 11 هزار نفر از آنها افراد زير 18 سال هستند.
بر اساس گزارش جنبش جهاني دفاع از کودکان فلسطيني نظاميان صهيونيست ساليانه نزديک به هفتصد الي هشتصد کودک را اسير مي کنند.
اکنون نيز بيش از 350 کودک در زندان‌ هاي اين رژيم گرفتار هستند.
در نتيجه اقدام نظامي رژيم صهيونيستي عليه غزه در سال 2014 ، بيش از 17 هزار باب منزل مسکوني ويران شد که بي‏ خانماني صد هزار شهروند غزه که نيمي از آنها کودک بودند را در پي داشته است.
همچنين نيروهاي مقاومت فلسطين علاوه بر اينکه با پرتاب موشک به سمت شهرک هاي صهيونيست نشين جواب تجاوزهاي مکرر جنگنده هاي صهيونيستي را دادند، همچنان از راهبرد بادبادک هاي آتش زا نيز بهره مي گيرند، راهبردي که بنيامين نتانياهو آنرا «کابوس واقعي» خواند زيرا جوانان فلسطيني با رهاسازي اين بادبادک ها شمار زيادي از شهرک هاي صهيونيست نشين را به آتش کشيده اند.
138/110
بيشتربخوانيد:
توقيف کشتي لغو محاصره غزه توسط صهيونيست‌ها/ تداوم حملات هوايي به غزه
تجاوز دوباره رژيم صهيونيستي به باريکه غزه/ شرق غزه هدف حملات توپخانه اي صهيونيست ها
العربي‌الجديد: آرامش شکننده در غزه
سازمان ملل: محاصره غزه بايد پايان يابد
العربي‌الجديد: آمريکا و اسرائيل مسئول وضعيت بحراني باريکه‌غزه
شهادت دو کودک فلسطيني در حمله هوايي ارتش رژيم صهيونيستي به باريکه غزه
يورش نيروهاي رژيم صهيونيستي به کرانه باختري/ حمله مجدد جنگنده‌هاي صهيونيستي به نوار غزه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان

ترکیه یکی از کشور‌های اسلامی منطقه‌ای است که از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر از رژیم صهیونیستی به دلیل توحش علیه فلسطینیان انتقاد می‌کند. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روابط خوبی با مقامات فلسطینی حماس دارد و تاکنون بار‌ها علی رغم انتقادات صهیونیست‌ها با آن‌ها دیدار و گفتگو کرده است. 

به گزارش الجزیره، ان تی وی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس قرار است طی آخر هفته با سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان دیدار و گفتگو کند. 

برنامه ریزی برای انجام این سفر یک هفته پس از حملات رژیم صهیونیستی به خانواده هنیه در غزه انجام می‌شود که طی آن ۳ فرزند و ۴ نوه رئیس دفتر سیاسی حماس در عملیات صهیونیست‌ها جان باختند. 

رجیب طیب اردوغان که از منتقدان سرسخت رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود با تایید این خبر، از میزبانی آنکارا از رهبران گروه‌های فلسطینی در پایان هفته و دیدار با آن‌ها خبر داد. 

جنگ غزه و نیز حل و فصل اختلافات داخلی میان گروه‌های فلسطینی از جمله مواردی است که پیش‌بینی می‌شود در این نشست پیرامون آن به رایزنی پرداخته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند