Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با اشاره به توطئه جديد دشمنان در کردستان عراق گفت: اين توطئه همانند ساير توطئه ها با هوشمندي ملت هاي منطقه و اقتدار دفاعي جمهوري اسلامي ايران خنثي مي شود.

به گزارش ايرنا، امير سرتيپ امير حاتمي روز دوشنبه در جمع خبرنگاران لرستان در استانداري افزود: ملت هاي منطقه مي دانند جمهوري اسلامي با تمام وجود خيرخواه آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: دشمنان ما توطئه هاي مختلفي عليه کشورهاي منطقه دارند از جمله در موضوع کردستان عراق در حاليکه مردم و مسئولان کردستان علاقه مند بودند در چارچوب مرزهاي رسمي عراق زندگي کنند اما با فريبي که براي عده اي به وجود آوردند قصد داشتند مشکلاتي را ايجاد کنند.
وي افزود: هوشياري مردم منطقه کردستان عراق و بويژه مسئولان ترکيه، عراق و ايران توانست اين مرحله از توطئه را خنثي کند.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح اضافه کرد: اين توطئه دشمن يک برنامه بلند مدت است؛ آنها براي اينکه بتوانند کشورها را کنترل کنند و به چپاول خود ادامه دهند اين برنامه را بصورت راهبردي دنبال مي کنند.
وي گفت: در هر صورت تلاش دشمنان ما اين است که با تحريم ها آسيب بيشتري به مجموع کشور وارد شود اما فرزندان ملت و جوانان برومند صنايع دفاعي همواره تلاش کرده اند خود را در چارچوب اين محدوديت ها قرار ندهند و به خوبي توانسته اند در همين فضا کار و مسئوليت خود را پيگيري کنند.
** اشتغال از مسائل اصلي کشور و لرستان است
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: اشتغال در صدر مسائل کشور و استان لرستان قرار دارد که تلاش مي شود در مجموعه تامين خدمات مورد نياز نيروهاي مسلح به نحوي عمل شود تا به حل مساله اشتغال در کشور و استان کمک موثري شود.
وي هدف از سفر خود به لرستان را بررسي وضعيت پشتيباني از نيروهاي مسلح در لرستان و رسيدگي به مجموعه هاي وزارت دفاع در اين استان عنوان کرد و افزود: ماموريت اصلي صنايع دورود تانک سازي است که امروز يک بسته بسيار خوب و به روز و ارزان قيمت براي ارتقاي تانک هاي موجود نيروهاي مسلح در صنايع دورود انجام مي شود که موجب رونق مجدد صنايع دورود خواهد شد.
وي گفت: ظرفيت هاي ديگري در صنايع دورود وجود دارد که تلاش مي کنيم آنها هم راه اندازي شود.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در ادامه گفت: يگان هاي نيروهاي مسلح بخشي از قلعه فلک الافلاک را تخليه کرده اند و بخشي هم نيازمند يک سري آماده سازي است تا مکاني جديد فراهم شود که تا سال 98 اين کار انجام مي شود.
وي در خصوص تعطيلي دفاتر اسناد پزشکي وزارت دفاع نيز گفت: اين دفاتر در اختيار بخش خصوصي هستند که ممکن است به دليل عدم سودهي تعطيل شده باشند و برنامه تعطيلي براي آنها وجود ندارد.
7269/ 1920/3022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش گفت: امروز توان و قدرت بالای نیروهای مسلح کشورمان بر همگان عیان شده و این رژه گوشه‌ای از توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح بود که به دنیا مخابره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امیر سرتیپ سیدعلی نباتی پیش از ظهر امروز ‌در مراسم رژه روز ارتش در اردبیل اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح با اقتدار و صلابت از جلوی جایگاه رژه رفتند و حرکات رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با تبریک 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه نیروهای مسلح را نمایشی از اقتدار ایران در مقابل دیدگان کشورهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امروز توان و قدرت بالای نیروهای مسلح کشورمان بر همگان عیان شده و این رژه گوشه‌ای از توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح بود که به دنیا مخابره شد.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام این رژه برای دشمنان ناامیدی و ترس و برای دوستان و ملت ایران امید و غرورآفرین بود.

نباتی تصریح کرد: روز به روز بر اقتدار وعظمت نیروهای مسلح افزوده می‌شود و این قدرت و نفوذ همگی نشات گرفته از درایت فرمانده کل قوا در راس نیروهای مسلح است.

.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • رژه اقتدار؛ ارتش آماده‌تر از همیشه
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است