Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق-ایرنا- جنگنده های ائتلاف بین الملل به سرکردگی آمریکا امروز (دوشنبه) بار دیگر با بمباران روستای السوسه در استان دیرالزور شهروندان بی گناه سوری را قتل و عام کردند.

به گزارش ایرنا، شبکه الاخباریه سوریه اعلام کرد: جنگنده های ائتلاف بین الملل در این حمله منزل یکی از ساکنان السوسه را هدف قرار دادند و پدر و مادر خانواده کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چند عضو دیگر این خانواده از جمله کودکان و زنان نیز زخمی شدند که حال برخی از آن ها وخیم اعلام شده است.
جنگنده های ائتلاف بین الملل به سرکردگی آمریکا سه روز قبل نیز کشتار در سوریه به راه انداختند که در اثر آن دستکم 30 غیرنظامی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
جنگنده های ائتلاف، مناطق 'الباغوز فوقانی' و السوسة واقع در حومه البوکمال در استان دیرالزور را بمباران کردند که براثر آن 30 غیرنظامی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند که در بین آنان زن و کودک بودند.
از ابتدای عملیات ائتلاف نظامی به سرکردگی آمریکا تاکنون بیش از 900 غیرنظامی در سوریه و عراق کشته شده اند.
این ائتلاف نظامی از اوت سال 2014 میلادی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش و خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه بسیاری از شهروندان بی گناه سوری را در استان های الرقه، دیرالزور و حلب به خاک و خون کشیده و بسیاری از زیربناهای این کشور را تخریب کرده است.
شبک**خاورم**8005**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوره جنگنده هاي آمريكايي ديرالزور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دنزا زد ۹ جی تی؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز

بی وای دی از باتری بلید ال اف پی برای زد ۹ جی تی استفاه می‌کند که هنوز جزئیات آن مشخص نشده است. سامانه لیدار و پنل‌های فیبرکربن در تزئینات بدنه از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

به گزارش عصر ایران، دنزا برند خودرویی متعلق به گروه BYD چین است که حدودا از ۴ سال قبل فعالیت خود را با معرفی محصولات الکتریکی آغاز کرد و اولین خبری که در رابطه با دنزا منتشر شد به شاسی بلندی با نام اکس مربوط بود. 

دنزا زد ۹ جی تی پرچمدار جدیدی است که توسط بی وای دی معرفی شده است و مهم‌ترین رویداد مرتبط با برند دنزا تا به امروز محسوب می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که از دنزا زد ۹ جی تی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته این خودرو الکتریکی حدود ۵.۲ متر طول دارد. برخی سایت‌ها به ابعاد دقیق خودرو اشاره کرده اند: ۵۱۸۰ میلیمتر طول/ ۱۹۹۰ میلیمتر عرض / ۱۵۰۰ میلیمتر ارتفاع/ فاصله بین محور‌ها ۳۱۲۵ میلیمتر.

بال فعال (الکتریکی) عقب و سقف پانورامیک نیز از دیگر ویژگی‌های تایید شده دنزا زد ۹ جی تی هستند.

دنزا زد ۹ جی تی

این چینی مجهز به ۳ موتور الکتریکی است که مجموعا ۹۵۲ اسب بخار خروجی دارند. تک موتوری که با محور جلو در ارتباط است ۳۰۸ اسب بخار و دو موتور مرتبط با محور عقب هر کدام ۳۲۲ اسب بخار خروجی دارند. وزن خالص خودرونیز ۲۸۷۵ کیلوگرم است. بیشینه سرعت ۲۴۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

بی وای دی از باتری بلید ال اف پی برای زد ۹ جی تی استفاه می‌کند که هنوز جزئیات آن مشخص نشده است. سامانه لیدار و پنل‌های فیبرکربن در تزئینات بدنه از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

برخی منابع خودروئی بر حضور مرسدس بنز در توسعه محصولات دنزا اشاره دارند که باید بگوئیم زمان راه اندازی برند، ائتلافی ۵۰:۵۰ میان مرسدس بنز و بی وای دی وجود داشت، اما مرسدس در دسامبر ۲۰۱۰ از این پیمان خارج شد و سهم خود را به ۱۰ درصد کاهش داد. پس از آن دنزا ۳ خودرو الکتریکی جدید معرفی کرد که شامل مدل‌های مینی ون دی ۹، ان ۷ و ان ۸ بود؛ بنابراین زد ۹ جی تی چهارمین محصول دنزا خواهد بود.

به رغم سهم ۱۰ درصدی مرسدس در دنزا، هیچ اطلاعاتی قابل استنادی در رابطه با مشارکت کمپانی آلمانی در طراحی و تولید زد ۹ جی تی وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان
  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • فریاد عدالت‌خواهی «کن لوچ» در سینما
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • (تصاویر) دنزا زد ۹ جی تی؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز