Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان برانکو در دیداری تدارکاتی به تساوی مقابل تیم دسته اولی گل گهر سیرجان رضایت دادند.

طرفداری- تیم پرسپولیس در دیداری تدارکاتی عصر امروز دوشنبه بیست و پنجم تیر ماه 1397 برابر تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید کاظمی به میدان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

در این دیدار؛ پرسپولیس با لباس‌های یک دست قرمز و تیم میهمان با لباس‌های سفید در زمین حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم داوری هم با لباس‌های مشکی و فسفری به میدان رفتند.

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، امید عالیشاه، بشار رسن، سیامک نعمتی و علی علیپور.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه به همراه حسین خبیری در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت و این دیدار را از نزدیک به نظاره نشست و بارها از سوی هواداران تشویق شد.

حضور هواداران و اصحاب رسانه در این بازی دوستانه جالب توجه بود. ضمن اینکه هواداران از بدو ورود، کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم را مورد تشویق خود قرار دادند.

گل های پرسپولیس در این دیدار توسط محمد امین اسدی و علی علیپور به ثمر رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد