Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: برق خاموشی خراسان جنوبی گلایه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!

سرمربی منچستریونایتد به دفاع از عملکرد تیمش و آنتونی پرداخت

طرفداری | منچستریونایتد پس از صعود عذاب‌آور به فینال FA Cup حالا در دیدار معوقه هفته 29 لیگ برتر انگلیس باید پذیرای شفیلدیونایتد باشد.

صحبت‌های اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی چهارشنبه شب برابر شفیلدیونایتد در اولدترافورد را به نقل از منچستر اونینگ نیوز می‌خوانید. 

برد شرم‌آور برابر کاونتری

خیر. مطلقا نه. شما به اندازه کافی پرسیده‌اید آیا شرم آور است؟ نه، واکنش شما شرم‌آور بود. فوتبال در سطوح بالا یعنی کسب نتیجه. ما به فینال رسیدیم و نه‌تنها به خاطر این بازی بلکه به خاطر بازی‌های دیگر هم شایسته‌اش بودیم. برای 20 دقیقه کنترل را از دست دادیم، کمی هم بدشانسی آوردیم. در نهایت خیلی خوش شانس بودیم، واضح است. پنالتی‌ها بسیار خوب بود و به فینال رسیدیم، این یک دستاورد بزرگ است. دو بار، در دو سال، فوق العاده است. برای من به عنوان یک مربی، چهار فینال جام در چهار سال. این نظرات شما یک رسوایی هستند.

مصدومان منچستریونایتد

الخاندرو گارناچو کمی مشکل داشت، به همین دلیل او را در طول بازی تعویض کردیم، اما فکر می کنم او بهتر خواهد شد. اسکات مک تومینای را باید امروز ارزیابی کنیم، واقعا در موردش تردید داریم. مارکوس رشفورد هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و همچنین با برونو فرناندز هم به خاطر دستش مشکلی وجود داشت، اما فکر می کنم او بتواند برسد. ما برای بازی فردا کمی تردید داریم.

امیدهای اروپایی

بله، اما باید هر بازی را ببریم. این همان چیزی است که یونایتد برایش تلاش می‌کند، این رویکرد ماست که بازی به بازی پیش برویم، اما باید برای اروپا سهمیه کسب کنیم و در لیگ و فینال جام حذفی دو فرصت داریم.

حرکات تحریک‌آمیز آنتونی

واکنش هری مگوایر را دیدید؟ آنتونی تحریک شد و این واکنشی به تحریک آن‌ها بود. شما فقط واکنش را دیدید، نه تحریک را. اما او نباید این کار را انجام می‌داد. من بلافاصله بعد از بازی با هری مگوایر و دیگران صحبت کردم، ما باید عملکرد کاونتری که به فینال رسید و کامبک‌شان را درک کنیم، 70 دقیقه کاملاً بر بازی مسلط بودیم و با نتیجه 3-0 به نظر می رسید بازی تمام شده باشد، اما بازگشت آنها بسیار خوب بود.

ورود ویلکاکس

ما باید یک همکاری خوب بسازیم.، بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام، کمی در این فرایند عقب هستیم، بنابراین پیش خواهیم رفت و روند را سرعت خواهیم بخشید. دیروز برای اولین بار او را ملاقات کردم، این هفته زمان زیادی نداریم و من با پیشینه او آشنا هستم، تجربه زیادی در جوانان و یک سال در ساوتهمپتون دارد، مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اطلاعیه خاموشی برق در چرام
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • گلایه عضو شورای اسلامی از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • گلایه عضو شورای اسلامی شهر شیراز از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • مصوبه مجلس برای ضبط وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی