Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از پرداخت ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات گردشگری و تفریحی در آبگرم شهرستان آوج خبر داد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مسعود بابایی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان آوج اظهار داشت: براساس آمارها در سطح استان قزوین در 3 ماهه نخست امسال بیش از 2500 نفر برای نخستین بار بیمه شده‌اند این امر در حالی بوده که 44 هزار نفر در استان بازنشسته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: 158 هزار نفر بیمه شده اجباری هستند در حالی که سامانه رصد در راستای ثبت اطلاعات دقیق اشتغال در سطح استان راه‌اندازی شده تا برنامه‌ریزی لازم در این حوزه صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: 11 هزار نفر در استان زیرپوشش بیمه قرار گرفتند در حالی که خوشبختانه روند بیکاری در استان با مشارکت دستگاه‌ها و ارائه تسهیلات در این حوزه کند است.

بابایی با اشاره به نرخ بیکاری در استان قزوین عنوان کرد: از سال 92 تاکنون نرخ بیکاری از 10.3 به 10.7 رسیده که این مهم نشان‌دهنده سرعت کند نرخ بیکاری در 5 سال اخیر است که حاصل تدبیر مسئولان است.

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال در حوزه گردشگری با توجه به ظرفیت‌های استان مورد توجه است این امر در حالی بوده که تاکنون 45 میلیارد تومان تسهیلات گردشگری و تفریحی برای آبگرم شهرستان آوج پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات روستایی در سطح استان بوده در حالی که 28 میلیارد آن برای 719 طرح پرداخت شده است.

بابایی تصریح کرد: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات روستایی در سطح استان مربوط به شهرستان بوئین زهرا بوده که به مبلغ 8 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ش

R41364/P1377/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مصطفی خانعلی‌نژاد افزود: برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی و رونق تولید محصولات صنایع دستی گیلان ، سال گذشته ۳۸۴ طرح تولیدی صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان، با ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ به بهره برداری رسید.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: از این تعداد طرح‌های افتتاح شده در سال گذشته ، ۳۰۰ طرح آن به صورت مشاغل خانگی با ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۸۴ طرح هم در قالب تبصره ۱۸ با ۲۵ میلیارد تومان اعتباربه بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: این طرح‌ها با هماهنگی استانداری، اداره کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصاد و داریی و همکاری بانک‌های عامل و صندوق کارافرینی امید گیلان در سال ۱۴۰۲ افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین