Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@14:19:35 GMT

دیدار پرسپولیس و گل گهر برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۲۱۴۵

دیدار پرسپولیس و گل گهر برنده نداشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  سرخپوشان پایتخت در دیداری تدارکاتی عصر امروز دوشنبه بیست و پنجم تیر ماه 1397 برابر تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید کاظمی به میدان رفتند.

در این دیدار؛ پرسپولیس با لباس‌های یک دست قرمز و تیم میهمان با لباس‌های سفید در زمین حاضر شدند. تیم داوری هم با لباس‌های مشکی و فسفری به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، امید عالیشاه، بشار رسن، سیامک نعمتی و علی علیپور.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه به همراه حسین خبیری در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت و این دیدار را از نزدیک به نظاره نشست و بارها از سوی هواداران تشویق شد.

حضور هواداران و اصحاب رسانه در این بازی دوستانه جالب توجه بود. ضمن اینکه هواداران از بدو ورود، کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم را مورد تشویق خود قرار دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی، حملات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد. این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان در جریان است. گل‌های پرسپولیس توسط علی علیپور و محمد امین اسدی به ثمر رسید.

در پایان، این بازی دوستانه با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس تساوی بدون گل زمین فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

کد خبر 6097178

دیگر خبرها

  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت