Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از اعزام تیم ۶۰ نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس در سطح استان‌ها و مناطق خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،‌ علیرضا کمرئی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فصل ثبت‌نام مدارس، اظهار کرد: از امروز تیم اعزامی ۶۰ نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در سطح استان‌ها و مناطق آغاز به‌کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ارسال دستورالعمل اجرایی تشکیل ستاد‌های نظارت بر حقوق والدین و دانش‌آموزان گفت: این دستورالعمل به استان‌ها، ادارات، مناطق و مدارس ارسال شده است و بر اساس این دستورالعمل از تمامی مدیران مدارس و ادارات انتظار داریم که در راستای عمل به مفاد این دستورالعمل از هرگونه اقدامی که سبب تضعیف حقوق والدین و دانش‌آموزان می‌شود و بدبینی، سوءظن و بی‌اعتمادی مردم به‌نظام آموزشی را ایجاد و یا گسترش می‌دهد، جلوگیری کنند.

کمرئی در ادامه افزود: تیم‌های نظارت میدانی حوزه ستادی با بهره‌گیری از ظرفیت معاونت‌ها و سازمان‌های خود امروز از ساعت ۷:۳۰ نظارت میدانی بر فرایند ثبت‌نام را آغاز کرده است و در دو هفته گذشته در ۴ مرحله تیم‌های نظارتی به‌منظور نظارت و اقدامات اصلاحی در فرایند ثبت‌نام به مدارس شهر تهران اعزام‌شده بودند و امروز و روز چهارشنبه این تیم‌ها با جامعیت و گستردگی بیشتری نظارت بر ثبت‌نام دانش آموزان را توسعه دادند.

اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در ۱۹ تیرماه سال جاری، با ارسال دستورالعمل اجرایی تشکیل ستاد‌های نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان به مدارس بر توجه به شرایط اقتصادی جامعه و لزوم رعایت حقوق شهروندی، نظارت بیشتر بر فرایند ثبت‌نام را تأکید کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان بختیاری گفت: یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در راستای نهادینه‌کردن فرهنگ ترافیک، آموزش دانش‌آموزان مدارس مخصوصاً دانش‌آموزانی است که مدارس آنها در روستاها و حاشیه راه‌های برون‌شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها در قالب اجرای طرح آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس اجرا می‌شود، افزود: نتیجه اجرای این طرح آموزش و آگاه‌سازی دانش‌آموزان از مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان‌ها، جاده‌ها، وسایل نقلیه و خطرات ناشی از بی‌توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

بختیاری با بیان اینکه در این طرح به دانش‌آموزان آموزش‌های ایمنی و ترافیکی شامل نکات ایمنی تردد در راه‌ها به همراه اجرای برنامه نمایشی آموزنده و سرگرم‌کننده با مضامین ایمنی ارائه می‌شود، مطرح کرد: در این طرح لوازم التحریر ایمنی و بروشورهای آموزشی نیز در میان دانش‌آموزان مدارس مشمول طرح توزیع می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز توضیح داد: امسال اولین همایش ارتقای ایمنی و ترافیک در مدارس روستایی البرز با حضور ۱۸۰ دانش‌آموز در مدرسه شهید اخلاقی روستای دولت آباد (بخش تنکمان) شهرستان نظرآباد برگزار شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر دانش‌آموزان، ۱۰۰ نفر از اهالی روستا از جمله راکبان موتورسیکلت نیز در این همایش حضور داشتند که بین آنها تعدادی کلاه ایمنی نیز توزیع شد. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم برای سال جاری حدود ۳۰ همایش آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس استان برگزار کنیم. امید است با اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، گامی مؤثر در جهت ارتقای فرهنگ موتورسواری در استان برداریم.

کد خبر 6079986

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • تفاوت های کنکور در ایران و افغانستان      
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور