Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@01:42:28 GMT

پاریس: ملزم به تعطیلی خدمات تجاری در روسیه شدیم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۲۲۹۱

پاریس: ملزم به تعطیلی خدمات تجاری در روسیه شدیم

علیرغم اینکه سفارت فرانسه اعلام کرد که به دستور روسیه ارائه خدمات تجاری در این کشور را تعطیل می‌کند؛ وزارت خارجه روسیه این الزام از سوی مسکو را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، سفارت فرانسه در روسیه امروز با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: مقامات پاریس تصمیم گرفتند تا خدمات حمایتی سفارت این کشور در روسیه به فعالیت‌های تجاری این کشور پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم اینکه فرانسه این تصمیم را به دلیل صدور دستور از سوی مسکو اعلام کرده است؛ وزارت خارجه روسیه اعلام این موضوع به پاریس را تکذیب کرد.

وزارت خارجه روسیه در این خصوص تأکید کرد که تنها از فرانسه خواسته بودیم تا مشکلات پیرامون فعالیت‌های تجاری فرانسه در روسیه را حل و فصل کند.

فرانسه در این باره مدعی است که مدیر ارائه این خدمات پیشتر علیرغم جایگاه دیپلماتیک وی اخراج شده و حساب بانکی وی مسدود شده بود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XpS

منبع: فردا

کلیدواژه: پاریس روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو