Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار دوستانه برابر گل گهر سیرجان به جمع خبرنگاران آمد و پاسخگوی سوال آنها بود:

 

با همین بازی ها ایرادات را اصلاح می کنیم

 از بازی امروزخیلی راضی هستم، بازی تدارکاتی خیلی خوبی بود و مقابل یک تیم خیلی خوب و جدی بازی کردیم. همیشه مسابقه بهترین تمرین برای ما است و هم از تمرین و از بازی‌ها راضی هستم البته بهتر بود که می‌بردیم، اما از طریق این بازی‌ها بهتر می‌شود که اشتباهات را دید تا ایرادات را اصلاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است که بعد از 3 هفته انتظار داشته باشیم بچه‌ها خیلی آماده باشند. اما برنامه‌ریزی‌ ما طوری است که با بهترین آمادگی در اولین بازی‌مان در لیگ شرکت کنیم.

 

شرایط اردوی کرواسی فوق العاده بود

ما از ابتدا کار را خیلی خوب شروع کردیم و در کرواسی هم شرایط خوبی داشتیم، اینجا هم ادامه می‌دهیم و شرایط‌مان هم خوب است، یک بازی دیگر هم پنجشنبه خواهیم داشت و برای شروع فصل آماده می‌شویم. ما با بعضی از بازیکنان توافق کردیم که از نیم‌فصل دوم به ما اضافه شوند، با همین بازیکنانی که داشتیم مسابقات را شروع خواهیم کرد.ما چند بازیکن استاندارد داشتیم که از جمع ما جدا شدند؛ فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، صادق محرمی که جدا شدند و امیری هم فعلا در تیم است، اما علی‌رغم همه این مسائل ما باید جای خالی آنها را جبران می‌کردیم.

 

نیم‌فصل سختی در انتظار ماست

از بازیکنانی که گرفتیم راضی هستم و طبیعی است که انتظار داریم نیم‌فصل اول سختی در پیش داشته باشیم اما ترسی از کسی نداریم و همه چیز رو به بهبودی است.بازیکنان خوبی هم در ذخیره‌ها داریم، اسدی خیلی پیشرفت کرده، حسین‌پور، طاهر‌خانی، مصلح و الوان‌زاده همه خوب هستند، طبیعی است که برای آماده سازی آنها به زمان نیاز داریم، قطعا بازیکن کافی برای بازی‌هایمان خواهیم داشت.

 

لغو دیدار سوپرجام مربوط به فدراسیون است

اگر باز سوپرجام لغو شود،  برنامه‌های ما تغییر می‌کند البته لغو دیدار سوپرجام مربوط به فدراسیون است و کاری از دست ما بر نمی‌آید.ما 10 روز دیگر برای بازی با پدیده وقت داریم و قطعا برای این مسابقه آماده خواهیم شد.

 

ادامه دارد...

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندارد پرسپولیس سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مسلمان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم

سرمربی ازبکستان از تقابل با ایران حرف زد.

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ما می خواهیم در بازی فردا مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها به هدفمان برسیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت:

ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت:

همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت:

متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند