Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@09:11:17 GMT

مهندس ربوده شده خط آهن زاهدان-چابهار آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۲۳۱۷

مهندس ربوده شده خط آهن زاهدان-چابهار آزاد شد

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: محسن صمیمی مهندس نقشه بردار طرح راه آهن در دست ساخت زاهدان- چابهار شب گذشته از چنگ آدم ربایان آزاد و به زاهدان انتقال یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد هادی مرعشی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: این مهندس نقشه بردار هنگام کار در طرح راه آهن زاهدان- چابهار در محدوده روستای مرادعلی بخش کورین شهرستان زاهدان در 19 تیرماه امسال توسط 2 فرد مسلح ناشناس ربوده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از وقوع این حادثه اقدامات و پیگیریهای لازم از سوی نهادها و مراجع مربوطه و معتمدان و ریش سفیدان منطقه انجام و در نهایت این مهندس از دست آدم ربایان آزاد شد.وی خاطر نشان کرد: مهندس صمیمی که با هدف اخاذی ربوده شده بود بدون پرداخت هیچ وجهی آزاد شد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کاووس حبیبی بعد از ظهر یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در عصر جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعاً از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان داشت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات مالی بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 6097555

دیگر خبرها

  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • آدم ربایی در شیراز
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند