Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره وضعیتش در این تیم اظهار کرد: پیشنهادهای تیم های خارجی از لحاظ مالی خوب بود و هیئت مدیره هم به این موضوع اذعان کرد که مبالغ پیشنهادی بالا است اما مسئولان مرا وادار کردند که پرسپولیس را در این شرایط سخت تنها نگذارم و در نهایت تصمیم گرفتم به خاطر وضعیت تیم و هواداران در پرسپولیس بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پرسپولیس در شرایطی قرار دارد که نمی تواند بازیکن بگیرد و من تصمیم گرفتم که با ماندن به  این تیم  کمک کنم.

بیرانوند درباره اینکه با ماندنش در پرسپولیس کار بزرگی انجام داد، گفت: تصمیم من برای ماندن در پرسپولیس  احساساتی بود و به خاطر شرایط این تیم تصمیم گرفتم که بمانم. شرایط پرسپولیس در نیم فصل اول سخت است چرا که بازیکنان خوبی را از دست داده است و قادر به جذب بازیکن هم نیست. به هر حال امیدوارم یک نیم فصشل خوب با سرخپوشان داشته باشم و قهرمان آسیا شویم.

شاید تا آخر فصل هجدهم در پرسپولیس ماندگار شوم 

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از صحبتهای مدیریت باشگاه این بود که پرسپولیس نیم فصل سختی را پیش رو دارد و به همین علت ترجیح دادم در این تیم بمانم. گرشاسبی اعلام کرد که باید در نیم فصل در پرسپولیس بمانم و امیدوارم در نیم فصل دوم و بعد از پایان محرومیت برایم اتفاق خوبی برای من و باشگاه رخ بدهد و شاید تا آخر فصل هجدهم هم در پرسپولیس ماندگار شدم.

وحید امیری قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند 

او درباره وضعیت وحید امیری تصریح کرد: وحید در جام جهانی روسیه درخشید و شرایط خوبی هم دارد اما همان طور که هیئت مدیره بر من فشار زیادی آورد تا در پرسپولیس بمانم و به پیشنهادات فکر نکنم برای امیری هم همین اتفاق رخ می دهد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: وحید امیری هم دلش با پرسپولیس است و او هم امروز یا فردا قراردادش را با سرخپوشان پایتخت تمدید می کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی

پرسپولیس امروز در قالب دو گروه تمرین کرد....

طرفداری| تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت بعد از کسب ششمین پیروزی متوالی خانگی امروز ظهر در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. بازیکنان اصلی بازی دیشب مقابل ملوان زیر نظر بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان ۶۵ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. 

پاسکاری ترکیبی، حمله به دروازه در قالب گروه‌های دو نفره و مینی‌فوتبال بخش‌هایی بود که این گروه از بازیکنان انجام دادند.  علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف نیز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • پرسپولیس یک بیرانوند جدید پیدا کرد + عکس
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • آخرین وضعیت بیرانوند در تمرینات پرسپولیس
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • رفیعی باز هم در پرسپولیس کلین شیت کرد