Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در این نشست اظهار کرد: اگر پنجره واحد اشتغال در فرمانداری‌ها ایجاد شود می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند.

وی افزود: برای حل مشکلات شهرستان اوج آماده همه‌گونه همکاری هستیم و اگر قرار است موضوعی از طریق سایر وزرا حل شود نیزپیگیری می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: راه‌اندازی تعاونی توسعه عمران شهرستان  کار خوبی است و باید موانع آن برطرف شود تا از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی یادآور شد: یک تیم ویژه به شهرستان آوج اعزام می‌شود تا مشکلات را در یک ماه آینده بررسی و حل کنیم.

وی  اظهار کرد: همچنین برای شنیدن مشکلات تشکل های کارگری اماده ایم و برای وام اشتغال خانگی از محل صندوق کار افرین امید سهم استان را افزایش می دهیم . 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: اگر دام ها شناسنامه دار باشد برای دادن تسهیلات به واحدهای دامی کوچک هم به روستاها کمک می کنیم.

ربیعی گفت: یک تیم به قزوین اعزام می‌کنیم تا یک طرح برای اشتغال استان تعریف شود و در دادن تسهیلات هیچ کوتاهی نخواهد شد . 

ربیعی بیان کرد: مجموع اعتبارات اشتغال روستایی کشور بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان و سهم استان قزوین ۱۳۳ میلیارد تومان است که ۷۰ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تخصیص یافته است و در صورت استقبال سهم این استان را افزایش می دهیم . 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان این جلسه به زبان ترکی از وابستگی خود به منطقه گفت و اظهار داشت: مطمئن باشید از هیچ کمکی برای توسعه استان دریغ نخواهیم کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان