Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از پایگاه خبری عربی 21، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی قطر به فرار شیخ راشد بن حمد الشرقی فرزند حاکم امارت الفجیره و پناهندگی وی به قطر واکنش نشان داد.

روزنامه نیویورک تایمز در این رابطه به کامنت قرقاش در توئیتر اشاره کرده که با عنوان سخنی با الشرقی منتشر شده و در آن آمده است:‌ بدخواهان به خاندان حاکم، علیه آن توطئه می‌کنند و مانند گذشته شجاعت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا اقدام به درز اطلاعات و گفتگوهای مطبوعاتی می‌کنند، چرا که از تقابل واهمه دارند.

وی در این کامنت می‌افزاید: این یک بازی رسوا شده است که بحران و سقوط اخلاقی آن را افزایش می‌دهد.

واکنش قطر به اتهامات تلویحی قرقاش بلافاصله از سوی احمد سعید الرمیحی مدیر دفتر رسانه‌ای وزارت خارجه قطر منتشر شد. وی در مطلبی اعلام کرد: کسی که از پادشاه ورشکسته استقبال می‌کند، نباید از شجاعت حرف بزند.

وی افزود: کسانی از مقابله عاجر هستند که از میز گفتگوها فرار می‌کنند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز دیروز اعلام کرد که راشد الشرقی فرزند حاکم الفجیره امارات را ترک کرده و با حضور ناگهانی در فرودگاه دوحه پایتخت قطر به این کشور پناهنده شده است. بر اساس گزارش مذکور این اتفاق در صبح روز 16 ماه می صورت گرفته و وی درخواست پناهندگی سیاسی از قطر کرده است.

وی در گفتگوهای به اختلافات موجود در درون حاکمان ابوظبی اشاره کرده و از زد و بندها و فسادها و اتهامات مربوط به پولشویی در میان رهبران امارات سخن گفته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دما در سطح استان آغاز شده و تا روز یکشنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت در بعدازظهر و عصر روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده، در مناطق مرکزی و جنوبی استان از شرایط فصلی و محلی رگبار موقت باران احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه شاهد توسعه ناپایداری فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که طی ساعات بعدازظهر و عصر موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعدوبرق در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه خواهد شد.

کوهی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6081198

دیگر خبرها

  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • بازدید سرکنسول روسیه از باغ جهانی شاهزاده ماهان کرمان
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد