Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ مشاور فرمانده کل سپاه و دبیرقرارگاه محرومیت زدایی کشور امروز در آیین تکریم شبانان و گله داران عشایر استان که به میزبانی اردوگاه شهدای درچه و با حضور بیش از 400نفر از سران ایل های عشایر قشقایی و بختیاری برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران تا کنون 731طرح عمرانی و 1975طرح غیرعمرانی در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی و طرح کرامت با 238میلیارد ریال  هزینه در استان اصفهان اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سیدضیاء الدین حزنی گفت: این طرح ها شامل آبرسانی و تصفیه آب، راه روستایی، مجموعه ورزشی و فرهنگی، خانه بهداشت، مدرسه، پل روستایی، مصلی و حفر قنوات است.

وی با بیان اینکه عشایر دو درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند گفت: 25درصد پروتئین و 35درصد صنایع دستی کشور را عشایر غیور تولید می کنند و به طور مستقیم در اجرای طرح اقتصادمقاومتی نقش دارند.

در این همایش فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) هم گفت: در استان اصفهان 52هزار نفر عشایر در قالب بیش از 9هزار خانوار در سه ایل قشقایی، بختیاری و عرب جرقویه زندگی می کنند.

سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: هر سیاه چادر عشایری مصداق بارز کارگاه اقتصادمقاومتی است به طوری که 25درصد گوشت قرمز مورد نیاز استان به میزان 10هزار تن و تولید یک سوم سیب سمیرم را عشایر کشور تولید می کنند.

وی گفت: عشایر مردمی ولایی، پرسود و کم هزینه هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: استان اصفهان 200شهید عشایری و یک شهید مدافع حرم (از 10شهید مدافع حرم عشایر کشور) تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در پایان این همایش نمایندگان عشایر استان، مشکلات خود را با مسئولان مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما سپاه عشایر آبادانی روستا طرح کرامت محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، گفت: در حال حاضر بیش از ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه را موثر دانست و اظهار داشت: هر چه میزان تعامل و هم‌افزایی امام جماعت مساجد با پایگاه بسیج بیشتر باشد، توانایی، بالندگی و خروجی آن مسجد و پایگاه بیشتر است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: مردم سرمایه اصلی این انقلاب هستند و همه در هر لباس و قشری باید با تمام وجود برای خدمت به آنها کوتاهی نکنند.

وی افزود: وجود و حضور بسیج در آزمون‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی موجب پویایی و نشاط نظام شده و دشمن در ضربه زدن به آن ناکام مانده است. بر این اساس تقویت بیش از پیش پایگاه‌های بسیج از سوی مراکز مرتبط با مساجد به ویژه حوزه های علمیه موجب اثرگذاری بیش از پیش در حوزه فرهنگی شده و به افزایش ضریب امنیتی جامعه کمک قابل توجهی خواهد کرد.

موحد با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج و به ویژه گروه‌های جهادی در ایام کرونا به خوبی نقش همدلی و روحیه جهادی خود را ایفا کردند، تصریح کرد: حوزه و بسیج مردمی نشان دادند که در بزنگاه‌های بحران دوشادوش هم می‌توانند بر مشکلات جامعه و کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرینی ارزشمندی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است