Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:58:26 GMT

تجمع کارگران سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۲۸۲۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بیش از 50 نفر از کارگران این سازمان که 5 ماه حقوق نگرفته اند امروز با تجمع در مقابل شهرداری مرکزی خواستار پرداخت شدند.
یکی از کارگران با بیان اینکه پسر نوجوانم مجبور به کارگری شده و با حقوق فرزندم امرار معاش می کنیم گفت: از بهمن 96 تاکنون حقوق و مزایا را پرداخت نکرده اند و زندگی ما با مشکلات زیادی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی دیگراز کارگران نیز با اشاره به اینکه طلای همسرش را فروخته گفت: در این مدت مجبور شده ایم فقط با قرض زندگی خود را بگذارنیم.
 رییس سازمان عمران شهرداری اصفهان در گفتگوی تلفنی  با اشاره به اینکه در سال های 94 و 95 بیش از 200نیروی مازاد در این سازمان به کار گرفته شده اند گفت:در عین حال پیگیر مشکلات این جامعه کارگری و پرداخت معوقات آنها هستیم.

سعید کورنگ بهشتی  افزود:همچنین برای این افراد  پاداش متغیر و بن کالای غیر نقدی در نظر گرفته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان تجمع کارگران عمران شهری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۰ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خلجی گفت: سهم واریزی امور مالیاتی استان از مبلغ فوق، ۹ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال و پرداختی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز ۹۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و امداد و نجات به شهرداری‌های استان زنجان واگذار شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری زنجان گفت: از این تعداد ۳۶ دستگاه مینی بوس، ۲۶ دستگاه خودروی ون، ۱۸ دستگاه اتوبوس، ۹ دستگاه کمپرسی نیمه سنگین، هشت دستگاه ست امداد و نجات و سه دستگاه نیز کمپرسی سنگین است.

خلجی به وضعیت ساماندهی نیروی انسانی شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده توسط استاندار زنجان آزمون جذب ۹۱ نفر نیرو در شهرداری‌های استان به صورت قرارداد کار معین که در گذشته ثبت نام کرده اند، ۱۰ خرداد سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: داوطلبان آزمون جذب شهرداری‌ها به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و در صورت تمایل نسبت به ویرایش محل رشته خود اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری زنجان گفت: این آزمون همزمان در ۱۷ استان کشور در تاریخ بیان شده برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آماده باش ماشین آلات سازمان عمران قزوین در استقبال از بهار
  • وزیر کار: حداقل حقوق کارگر یعنی کسی نمی‌تواند کمتر از این رقم پرداخت کند (فیلم)
  • پرداخت ۱۰ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های زنجان
  • تمهیدات سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید مصالح سنگ رکورد زد
  • چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق
  • تجمع دانشجویان به منظور مطالبه تعیین حداقل حقوق عادلانه برای کارگران +تصاویر
  • تجمع دانشجویان در حمایت از تعیین حداقل حقوق عادلانه برای کارگران +تصاویر
  • تجمع دانشجویان در اعتراض به سرکوب دستمزد کارگران +تصاویر
  • برپایی تجمع دانشجویان در مقابل وزارت کار در اعتراض به سرکوب دستمزد کارگران +تصاویر