Web Analytics Made Easy - Statcounter

امریکا بعد از 17 سال جنگ با طالبان افغانستان برای اولین بار اعلام کرد که در گفت و گو با این گروه جنگ طلب شرکت می کند. به گزارش ایران آنلاین به نقل از رویترز، ژنرال جان نیکلسون فرمانده ارشد نیروهای امریکا این خبر را همزمان با شروع دور جدید تلاش دولت اشرف غنی برای مذاکره با طالبان اعلام کرد وی مدعی شد که هدف از این تصمیم پایان دادن به نزاع خونین و طولانی با این گروه شبه نظامی است

ایران آنلاین /

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا: گروه هفت آماده اعمال تحریم علیه دشمنان اسراییل است

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در پنجم نوامبر سال جاری میلادی باید بار دیگر برابر دونالد ترامپ، نامزد جنجالی جمهوریخواهان برای حفظ سکان کاخ سفید به رقابت بپردازد. از آنجا که مسئله اقتصاد یکی از تاثیرگذارترین موارد بر رای دهندگان آمریکایی محسوب می‌شود، دولت بایدن به دنبال حفظ آرامش اقتصادی جهان در سال انتخابات است. از این رو، تعجبی ندارد که کاخ سفید و شرکایش به دنبال جلوگیری از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه و تنبیه‌های تحریمی علیه دشمنان اسراییل به جای ورود نظامی به مسئله هستند.

به گزارش الجزیره، ایتالیا، رئیس دوره‌ای گروه هفت (هفت کشور صنعتی همفکر آمریکا) امروز (دوشنبه) از آمادگی این گروه برای اعمال تحریم‌های تازه علیه دشمنان اسراییل خبر داد. 

آنتونیو تاجانی، وزیر خارجه ایتالیا در این باره گفت: گروه هفت اگر ضرورت ببیند که تحریم‌های بیشتری را علیه افرادی که به طور آشکارا علیه اسراییل فعال هستند اعمال کند، از جمله حامیان تروریسم و حماس، این امکان وجود دارد که چنین کاری را انجام دهد. ما باید در این زمینه بسیار جدی بوده و هماهنگ با یکدیگر عمل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تشدید تنش‌ها در خاورمیانه و تبعات سنگین احتمالی خاطر نشان کرد: حمله ایران یک اشتباه بزرگ برای تهران بوده، اما این مسئله برای اسراییل مثبت بود، زیرا کارآمدی سیستم پدافند هوایی این رژیم را آشکار کرد. 

تاجانی تاکید کرد: پیامی گخ تهران از این حمله ارسال کرد در مسیر درستی است. این عملیات تنها یک حمله بود. همچنین واکنش دولت اسراییل به این حمله مثبت بود. 

وزیر خارجه ایتالیا در پایان تصریح کرد رم به طور قاطع با هر گونه عملیات تهاجمی اسراییل در جنوب غزه و منطقه رفح مخالف است و بار‌ها خواستار استقرار آتش بس و آزادی اسرای اسراییلی از بند حماس شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • فوری | اسرائیل تصمیم دارد به ایران حمله کند
  • ایتالیا: گروه هفت آماده اعمال تحریم علیه دشمنان اسراییل است
  • چهره‌های با سابقه در فهرست ۹۰ نفره دور دوم انتخابات مجلس/در کدام کلان شهرها انتخابات به دور دوم کشیده شد؟
  • دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد