Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ گودرزی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: جامعه امروز ما یک جامعه با مسائل و مشکلات عدیده است و نمی‌توان با تصمیم از بالا بر این مشکلات فائق آمد.
وی گفت : نوشتن نسخه واحد برای درمان مشکلات امروزه یک روش نادرست است که در دنیا منسوخ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی افزود : از آنجا که سازمان‌های مردم نهاد براساس نیاز منطقه و داوطلبانه ایجاد می‌شوند بسیار سریع‌تر از اقدام سیستمی و دولتی می توانند در مواقع ضروری عمل‌ کنند و به عنوان بازوی توانمند دولت در مسایل ورود نمایند.
وی افزود : در زلزله مخرب سال 96 کرمانشاه شاهد مشارکت بسیار خوب سازمان های مردم نهاد در این حادثه بودیم.
گودرزی با اشاره به جایگاه مردمی سازمان های مردم نهاد و نقش آنها در مشارکت، برنامه ریزی، اجرا و نظارت گفت: انتظاری که از سمن ها داریم این است که در سه محور مشورت، اجرا و نظارت متمرکز شوند.
وی یادآوری کرد که در بعد مشورتی با ایجاد روحیه مشارکت و با تبیین نقش مشارکتی مردم در افزایش سرمایه اجتماعی می‌توانند آحاد جامعه را به فعالیت و حضور آگاهانه و داوطلبانه در اجرای فعالیت های محلی تشویق نمایند.
وی گفت: سمن ها با توجه به اینکه پس از دریافت مجوز جایگاه حقوقی پیدا می کنند می توانند در حوزه فعالیت هایی که مجوز دریافت کردند نظارت نمایند و هر چه نقش نظارتی سازمان های مردم نهاد بیشتر شود کارها بهتر اجرا و اعتماد بین دولت و مردم افزایش خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سازمان‌های مردم نهاد براساس نیاز منطقه و داوطلبانه ایجاد می‌شوند

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ الیاس گل محمدزاده روز دوشنبه در جمع مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان سپاه عاشورا، وعده صادق را سیلی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل توصیف و اظهار کرد: این اقدام مهم توسط هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق بود و طبق بندهای تصریح شده در منشور سازمان ملل متحد انجام شد.

وی عملیات فوق را بزرگ‌ترین عملیات پهپادی و اولین عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایرانی علیه اسرائیل عنوان کرد و افزود: این عملیات امید در دل مقاومت و مردم مظلوم و بی دفاع غزه آفرید به طوری که شبانه با پرتاب این موشک‌ها شعار لبیک یا حسین (ع) سر دادند.

گل محمدزاده با اشاره به اینکه مدت ۶ ماه است مردم غزه در برابر ستم و کشتار زنان و کودکان توسط اسرائیل ایستاده و امروز این مقاومت و ایستادگی الگوی جهان اسلام و بشریت است، ادامه داد: ۷۵ سال است رژیم صهیونیستی خوی حیوانی خود را نشان داده است اما دیگر ابهت آن دچار فروپاشی شده و با وجود این همه کشتار دیگر نمی‌تواند حقیقت را پنهان کند.

وی گفت: امروز جسارت نیروهای مقاومت در تقابل با ارتش اسرائیل از دستاوردهای مهم طوفان الاقصی است و باید این دستاوردهای مهم که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، در جامعه تبیین و نهادینه شود که در این میان نقش هنرمندان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

گل محمدزاده با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت شهید آوینی به روز بسیج هنرمندان، اظهار کرد: در زمینه هنر، بسیج هنرمندان باید جلودار صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف باشد، چون شهید آوینی تربیت یافته مکتب امام راحل بود و بر همین مبنا رسالت مهم هنرمندان تربیت هنرمندان ارزشی است.

وی نقش آفرینی هنرمندان در مسائل مهم انقلاب اسلامی و موضع گیری درست آنها در مواقع حساس را از رسالت‌های هنرمندان دانست و از آنها درخواست کرد همراه با جهادگران در اردوهای جهادی نقش آفرینی کرده و تلاش جهادگران را در قالب هنر منعکس کنند.

کد خبر 6078687

دیگر خبرها

  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • طرح ملی «ناظران افتخاری» در قم اجرا می‌شود
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • ◄ پای سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی صنعت گردشگری باز شد
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • فعالیت ۲۸ سامانه نظارت هوشمند ترافیکی در شهر قم
  • قاضی پور: مردم با واقعیت زندگی می‌کنند نه با شعار