Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:00:54 GMT

قهرمانان ملی فرانسه به کاخ الیزه می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۲۸۷۳

قهرمانان ملی فرانسه به کاخ الیزه می‌روند

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال فرانسه پس از کسب مقام قهرمانی جام جهانی 2٠١8 روسیه امروز در جشن باشکوهی در خیابان شانزه لیزه می رود.

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس 24، بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه امروز در میان جمع انبوهی از هواداران خود در خیابان شانزه لیزه پاریس حضور می یابند.
این جشن ملی قرار است با حضور بسیار از مقامات و مسئولان فرانسوی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از آن، قهرمانان ملی فرانسه راهی کاخ ریاست جمهوری می شوند تا با امانوئل مکرون رئیس جمهوری کشورشان دیدار کنند.
بسیاری از نشریات فرانسه عناوین و مطالب اصلی شماره های امروز خود را به این پیروزی بزرگ اختصاص داده اند.
هواپیمای حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه امروز حوالی ساعت چهار بعدازظهر (به وقت محلی) در فرودگاه 'روآسی' در حومه شهر پاریس فرود می آید و سپس یک اتوبوس روباز قهرمانان ملی فرانسوی را به خیابان شانزه لیزه، منتقل می کند.
در فرانسه بیش از نوزده میلیون نفر بازی نهایی جام جهانی 2٠١8 میان تیم های فوتبال فرانسه و کروواسی را دنبال کردند.
شبکه یک تلویزیون فرانسه که امتیاز پخش مسابقات جام جهانی 2٠١8 را خریده بود روز گذشته بیشترین شمار بینندگان خود را که به بیش از 22 میلیون نفر رسید، به ثبت رساند.
این دومین بار است که فرانسه مقام قهرمانی فوتبال جهان را برای چهار سال از آن خود می کند. بیست سال پیش در ١٩٩8 برای اولین بار تیم ملی فرانسه به این مقام دست یافت و زین الدین زیدان، کاپیتان وقت تیم ملی فرانسه، به نماد این پیروزی تبدیل شد.
تیم ملی فوتبال فرانسه روز گذشته (یکشنبه) با برتری 4 - 2 مقابل کرواسی برای دومین بار قهرمان جام جهانی شد. این تیم در سال 1998 نیز جام را از آن خود کرده بود.
«دیدیه دشان» سرمربی فرانسه پس از «ماریو زاگالو» برزیلی و «فرانس بکن بائر» آلمانی به سومین فردی تبدیل شد که هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی، فاتح جام جهانی شده است.
اروپام**9041**3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فرانسه جام جهاني 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا

تیم فوتبال الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک در برابر العین امارات به پیروزی رسید، اما با توجه به شکست چهار بر دو در بازی رفت، در مجموع چهار بر پنج شکست خورد تا شاگردان کرسپو راهی فینال قاره‌کهن شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ تیم فوتبال الهلال عربستان‌سعودی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت و در نهایت با شکست مجموع پنج بر چهار مقابل العین، نماینده امارات گوی سبقت را از کهکشانی‌ها ربود و فینالیست لیگ‌قهرمانان آسیا شد.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دو العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود داشتند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه سه بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد. این برتری تنها هشت‌دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه‌نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود. الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه پنج بر چهار مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ‌قهرمانان آسیا را کسب کند.

امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نیمه‌نهایی منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما اف‌سی ژاپن به مصاف اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید. گفتنی است بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه و پنجم خردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 747442

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی