Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@11:46:30 GMT

پرسپولیس حریف سرمربی سابقش و هموطن برانکو نشد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۲۸۸۰

شاگردان برانکو در حالیکه نیمه اول دیدار تدارکاتی خود برابر گل گهر سیرجان را با تساوی بدون گل به پایان رساندند در نیمه دوم موفق شدند دو بار دروازه این تیم را باز کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرخ پوشان پس از تمرین امروز خود برابر یاران وینکو بگوویچ قرار گرفتند تا دیدار تدارکاتی دیگری را در فاز سوم دوره آماده سازی برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این دیدار از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.مدیران عامل دو تیم نیز در ورزشگاه حضور داشتند این بازی را از نزدیک نظاره می کنند.پیش از آغاز این دیدار وینکو بگوویچ خوش و بش گرمی با برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان تیم پرسپولیس داشت.

سرخ پوشان در نیمه اول با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و علی علیپور پا به میدان گذاشتند.دو تیم علیرغم حملاتی که روی دروازه یکدیگر داشتند نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

علیرضا بیرانوند که در تمرین امروز پرسپولیسی ها حضور داشت این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.گلر ملی پوش پرسپولیسی ها بین دو نیمه در زمین ماند و مورد تشویق شدید هواداران تیمش قرار گرفت. نکته جالب در این دقایق و تشویق بیرانوند اینکه هواداران برای او شعری لری را سر دادند. پیش از آغاز نیمه دوم این دروازه بان با اجازه برانکو ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد.

 پس از آغاز نیمه دوم و در دقیقه 47 سرخ پوشان توانستند به اولین گل بازی دست پیدا کنند. در این دقیقه ارسال توپ پشت مدافعان و خروج اشتباه گلر حریف باعث توپ ربایی علیپور شد و پس از آن نیز این مهاجم توانست اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پیش از بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن، برابر کادیز قعر جدولی قرار گرفت. آنها در نیمه اول با گل فلیکس به برتری رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم این برتری را حفظ کردند تا به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه برسند.

ویدئو: 329936

بازی در میانه میدان آغاز شد و دو تیم در بیست دقیقه ابتدایی نتوانستند موقعیتی بر روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند. اولین اتفاق مهم بازی در دقیقه ۲۲ رخ داد. جایی که شوت خطرناک هرناندز با واکنش ترشتگن مواجه شد.

دو دقیقه بعد ضربه خطرناک فرمین لوپز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۳ فورت می‌توانست دروازه کادیز را باز کند اما ضربه‌اش زاویه چندانی نداشت و به همان‌جایی رفت که دروازه‌بان حریف ایستاده است.

در دقیقه ۳۷ سانتر کرنر بارسا را مدافع حریف به شکل ناقص دفع کرد اما توپ در مقابل دروازه به فلیکس رسید و او با یک ضربه برگردان زیبا دروازه را باز کرد.

یک دقیقه پیش از پایان نیمه اول فرمین لوپز فرصت بیشتر کردن اختلاف را به‌دست آورد اما ضربه‌اش را در حالی‌که از دروازه‌‌بان گذشته بود، مدافع حریف از روی خط برگشت داد.

در دقیقه ۵۴ نیمه دوم کادیز موفق شد دروازه بارسا را باز کند اما داور به دلیل آفساید گل را رد کرد.

در ادامه بازی بارسا بارها به دروازه کادیز نزدیک شد اما موفق به خلق تهدید جدی نشد تا اینکه در دقیقه ۷۰ یامال در زاویه بسته صاحب توپ شد اما ضربه‌اش راهی به دروازه نداشت و به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد ضربه خطرناک لوپز به تیر عمودی دروازه کادیز برخورد کرد و دفع شد.

در معدود موقعیت‌های کادیز در این بازی، ضربه خطرناک و فوق‌العاده سامسکو در دقیقه ۷۹ را ترشتگن با یک شیرجه عالی دفع کرد.

در دقایق پایانی بارسا دیگر فرصت جدی‌ای خلق نکرد و بیشتر در میانه میدان بازی را کنترل کرد. کادیز هم توان حمله نداشت تا بازی با همان گل فلیکس به اتمام برسد.

بارسلونا با این پیروزی در رده دوم ۷۰ امتیازی شد و اختلافش با خیرونا در رتبه سوم را به ۵ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • طلایی‌پوشان حریف مس نشدند/ برد میلیمتری شاگردان صادقی