Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - مديرعامل نمايشگاه هاي بين المللي کرمانشاه از گشايش نهمين نمايشگاه سراسري فرش دستباف، تابلوفرش، لوستر و چراغ هاي تزئيني خبر داد.

رضا سليم ساساني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار داشت: اين نمايشگاه از امروز (25 تير) به مدت پنج روز و تا جمعه 29 تير آماده بازديد علاقه مندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در کنار نمايشگاه فرش دستباف، سومين نمايشگاه سوغات و صنايع دستي استان ها نيز برپا شده است.
سليم ساساني گفت: از امروز تا پايان هفته علاقه مندان مي توانند از ساعت 16 تا 21 از نمايشگاه مذکور که در انتهاي بوستان شاهد برپا شده است، بازديد کنند.
مديرعامل نمايشگاه هاي بين المللي کرمانشاه با اشاره به عرضه محصولات در 140 غرفه، خاطرشان کرد: 70 غرفه به نمايشگاه فرش دستباف و 70 غرفه نيز به نمايشگاه سوغات و صنايع دستي استان ها اختصاص يافته است.
وي ادامه داد: در اين نمايشگاه شرکت کنندگاني از استان هاي تهران، تبريز، زنجان، اروميه، همدان، يزد، کردستان و ... حضور دارند.
سليم ساساني در پايان گفت: در اين نمايشگاه محصولات پائين تر از قيمت بازار عرضه و بازرساني از ادارات نظارتي مختلف نيز حضور داشته و بر قيمت ها نظارت مي کنند.
7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم هنرستان‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای رشته فرش و نیز دانشجویان رشته‌های فرش دستباف می‌توانند تا با مراجعه به اداره کل و یا تماس با ۰۹۱۱۲۷۰۵۲۴۷ برای شرکت در این المپیاد آمادگی خود را اعلام کنند.

درویشعلی حسن زاده گفت: مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور ۱۷ اردیبهشت در چهار گرایش بافت، طراحی، مرمت و رنگرزی در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد انگیزه، افزایش مهارت‌ها، شناسایی هنرجویان مستعد و ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان از جمله اهداف برگزاری این المپیاد است.

دیگر خبرها

  • اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران