Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی واترپلو گفت: در ادامه برنامه بازدیدها از اردوهای رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا به اتفاق صالحی‌امیری، دبیرکل کمیته به اردوی بدمینتون و واترپلو آمدیم.

وی ادامه داد: در واترپلو با توجه به سابقه افتخارآمیزی که در بازی‌های آسیایی تهران داشتیم شانس خوبی داریم در دوره‌های بعدی هم همواره جز تیم های خوب آسیا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است در شنا به عنوان رشته مادر نتوانسته باشیم جایگاه خوبی کسب کنیم هرچند از رئیس فدراسیون قول گرفتیم برنامه ریزی و پشتوانه سازی کند تا در المپیک های آینده هم شرایط خوبی داشته باشیم. با توجه به قدرت تیم‌ها احتمال می‌دهیم سکوهای اول و دوم متعلق به یکی از کشورهای ژاپن یا قزاقستان باشد و ما برای عنوان سوم باید با چین و مالزی و سنگاپور رقابت کنیم. خیلی امیدوار به کسب سکوی سوم در جاکارتا هستیم و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا در سطح جهان هم حرف برای گفتن داشته باشیم.

سلطانی‌فر افزود: وقتی به استان‌های مختلف می‌رویم می‌بینیم که استعدادهای خوبی داریم و اگر فدراسیون برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت. در شنا وضعیت خوبی داریم و حتی اگر از سنین زیر ۱۰ سال برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم در آینده پشتوانه‌های خوبی داشته باشیم.

وی درباره برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از واترپلو جهت رسیدن به سکوی بازی‌های آسیایی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی که در ستاد بازی‌های آسیایی انجام داده‌ایم تمام امکانات لازم را برای تمام رشته‌های ورزشی حاضر در جاکارتا با وجود محدودیت‌های مالی و با حمایت دولت فراهم کرده‌ایم. منابع لازم تأمین شده و هماهنگی خوبی بین وزارت و کمیته وجود دارد که به هموار شدن این مسیر کمک کرده است، مسئولان فدراسیون هم همکاری لازم را داشته‌اند. همانطور که قول داده بودیم تیم ملی را با تدارک مناسب به جام جهانی فرستادیم تا از حیثیت ملی و فوتبال ما در گروه مرگ دفاع کند که باعث اتحاد و انسجام ملی شد و ملت خوشحال شدند و شور و نشاط ایجاد کرد، برنامه‌ریزی می‌کنیم در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم موجبات خوشحالی مردم را فراهم کنیم.

سلطانی‌فر درباره عملکرد تیم داوری ایران گفت: در کنار نتایج تاریخی که در فوتبال کسب کردیم نتایج تاریخی تیم داوری را نباید فراموش کنیم که با قضاوت‌های ارزشمند خود باعث شدند اعتبار و آبروی خوبی برای ایران به دست آید و نشان دادند که می‌توانیم در تمام زمینه‌ها حرف برای گفتن داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره واکنش‌هایی که نسبت به نامه او برای معافیت فوتبالیست‌ها صورت گرفت، گفت: امیدواریم مشکل حل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دولت ژاپن قزاقستان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از گسترش پیاده‌راه‌های اطراف میدان مطهری قم پس از اجرای پروژه زیرگذر امام موسی صدر خبر داد.

مجید متین فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تعیین و تکلیف میدان شهید مطهری در سال ۱۴۰۲ انجام شد، اظهار کرد: در این منطقه از نظر سیما منظر شهری شرایط خوبی حاکم شده است.

وی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن زیرگذر امام موسی صدر افزود: اجرای این پروژه تأثیر مثبتی برای حذف بی نظمی‌های ترافیکی در میدان مطهری دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم تاکید کرد: مطالعات جامعی در زمینه میدان مطهری انجام شده و با بررسی و مطالعه مشاور طرح، قرار است بعد از اجرای زیرگذر امام موسی صدر، محور حدفاصل چهارراه غفاری تا سه راه خورشید و تا مطهری پیاده راه شود؛ البته نه با تعریفی که در حال حاضر از پیاده راه وجود دارد بلکه نقش خودروهای عمومی در این مسیر پررنگ خواهد بود.

متین‌فر تصریح کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه حرم و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

وی اضافه کرد: در میدان مطهری هم اراضی وقفی وجود دارد که با همکاری ارگان‌های ذیربط می‌توانیم شرایط بسیار بهتری در این میدان و بافت اطراف آن ایجاد کنیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: یکی از پیشنهادهایی ارائه شده استفاده از منابع اراضی ۴۸ هکتاری برای تقویت میدان مطهری بود.

متین‌فر افزود: در این زمینه نیز طراحی خوبی انجام شده تا یک فضای خوب شهری با توجه به بحث‌های تجاری، گردشگری و اقامتی انجام شود و از کنار اجرای این پروژه، اتفاقات خوبی برای قبرستان نو و محدوده اطراف حرم رقم بخورد.

کد خبر 746662

دیگر خبرها

  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم