Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از حمله مواضع متجاوزان و مزدوران عربستان در ساحل غربی خبر داد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی را چندین بار هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع در یگان پهپادی ارتش یمن تاکید کرد که در پی این حملات خساراتی به متجاوزان و مزدوران و تجهیزاتشان وارد آمده است.

یگان پهپادی ارتش یمن هفته گذشته نیز  سامانه ارتباطی دشمن در ساحل غربی چندین بار هدف حمله قرار داد.

حمله به ستون خودروهای ارتش سعودی در نجران

یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی مراکز تجمع خودروهای نظامی ارتش سعودی در منطقه "الصوح" در اطراف نجران را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

در مقابل نظامیان سعودی مناطق مسکونی بخش مرزی "مُنبه" در صعده واقع در شمال یمن را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

مقام نظامی یمن: غافلگیری‌های بیشتری برای متجاوزان در مرزها و ساحل در راه است

عزیز راشد دستیار سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت ائتلاف متجاوز سعودی در متوقف کردن عملیات نظامی منحصر به فرد ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه‌های مرزی شکست خورده است.

وی در واکنش به پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی و تسلط آن‌ها بر چندین منطقه و روستای عربستان در جیزان گفت: ائتلاف متجاوز سعودی در همهم جبهه‌ها شکست می‌خورد و این عملیات منحصر به فرد دال بر این مدعا است.

دستیار سخنگوی ارتش یمن گفت که وزارت دفاع این کشور برنامه‌‌های گسترده‌ای برای عملیات نظامی علیه متجاوزان دارد و خسارات سنگینی به دشمن وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/

R36348/P36355/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت احارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

کد خبر 847104 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی