Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: بانک ملی این استان علیه یکی از دریافت کنندگان ارز دولتی شکایت ارائه کرده است.

علی اکبر مختاری گفت: در اجرای برخورد ومقابله با عدم انجام تعهدات ارزی یکی از مهمترین ارکان اصلی در این خصوص بانک ها هستند که باید همکاری لازم را برای پیشگیری از جرائم ارزی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: دراین زمینه پرونده ای به تعزیرات حکومتی البرز مبنی براینکه فردی چندی پیش یک میلیون و ۲۹۰ هزار یورو معادل ریالی ۱۰۳ میلیارد تومان از بانک ملی بابت خرید مواد اولیه پلی کربنات که برای پلاستیک سازی استفاده می شود، از بانک ملی دریافت کرده است.

مختاری گفت: طبق اظهارات بانکی ملی تاکنون این شرکت هیچ گونه مدارک اوراق گمرکی حاکی از ورود کالا به کشور به بانک ارائه نکرده است.

وی خاطرنشان کرد که این فرد و شرکتش مبالغ ارزی را با ۶ ثبت سفارش دریافت کرده اند که متهمان این پرونده تحت پیگرد قانونی قرارگرفته اند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 یورو ارز دولتی ارز دولتی برای واردات جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _ اظهار کرد: پرونده کشف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی از جریمه بیش از ۶ میلیارد ریالی این قاچاقچی خبر داد و افزود: شعبه مذکور پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر ضبط ماینرهای قاچاق، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی در خصوص چگونگی کشف این تعداد دستگاه ماینر گفت: مأموران پلیس آگاهی سه راهی گلوگاه شهید زنگنه نهاوند این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 744900

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • نظر سخنگوی تعزیرات حکومتی درباره حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی
  • فیلم| سخنگوی تعزیرات حکومتی: تولید پژوپارس با رفع مشکلات ادامه پیدا می کند
  • تولید پژو پارس متوقف شد؟ | توضیحات مهم سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی | ببینید
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد
  • ۱۰ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان عفو شدند
  • کشف دو تن آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در یزد
  • عفو رهبری برای محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان
  • کشف آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در یزد