Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:17:12 GMT

سوپرجام؛ شاید وقتی دیگر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۰۸۶

سوپرجام؛ شاید وقتی دیگر

با وجود تاکید زیادی که فدراسیون وسازمان لیگ برای برگزاری مسابقه سوپر جام فوتبال ایران داشتند اما به احتمال قریب به یقین این بازی برگزار نمی شود.

به گزارش" ورزش سه"، دیدار سوپرجام در فوتبال ایران عمری کوتاه و بهاری دارد به طوری که از سال 1384 که این بازی نمادین در فوتبال ایران به عنوان پیش مسابقه آغاز فصل فوتبالی متولد شد تا امروز بارها این مسابقه برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و استقلال در جام حذفی باعث شد تا به دلیل برگزار شدن سوپر جام در فصل قبل و جدیتی که فدراسیون فوتبال داشت این ذهنیت پیش بیاید که امسال فوتبال ایران با یک دربی بسیار جذاب آغاز شود.

 

اما در فاصله چند هفته به آغاز این مسابقه باشگاه استقلال اعلام کرد که در سوپرجام شرکت نخواهد کرد.  این خبر با واکنش فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته برگزار کننده مسابقات همراه بود به استقلال اولتیماتوم داده شد که اگر در این مسابقه شرکت نکند با جریمه سنگین مالی مواجه خواهد شد. اما امروز سرانجام سایت ها و کانال های نزدیک به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کردند که این بازی برگزار نخواهد شد ضمن این که از حرف های برانکوایوانکوویچ در تمرین امروز پرسپولیس هم می توان این را برداشت کرد که سوپرجامی برگزار نخواهد شد.

 

با این وصف و با توجه به شواهد و قرائن موجود سوپرجام به احتمال 99 درصد برگزار نخواهد شد و این بازی به یک زمان دیگر موکول و با یک شرایط جدید برگزار خواهد شد. هرچند سازمان لیگ هنوز در این رابطه اظهارنظری نکرده است اما به نظر می رسد پرونده سوپر جام لااقل در این زمان بسته شده باشد. باید منتظر ماند و دید سازمان لیگ چه زمانی را برای این بازی انتخاب می کند و حتی این احتمال هم هست که این بار نیز سوپر مثل خیلی دیگر از ادوار برگزار نشود.

پرسپولیس تهران دربی (داربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران دربی داربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده