Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ۱۲ نوجوان فوتبالیست که پس از دو هفته گرفتار شدن در یک غار سیل‌گرفته در تایلند طی یک عملیات سه روزه دشوار، نجات یافتند ساعاتی پیش، در جریان مرگ غواصی که در حین عملیات، جانش را از دست داده بود قرار گرفتند.

12 نوجوان فوتبالیست که پس از دو هفته گرفتار شدن در یک غار سیل‌گرفته در تایلند در یک عملیات سه روزه دشوار، نجات یافته و چند روزی است در بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند، ساعاتی پیش، از مرگ یکی از غواصان که جان خود را در عملیات نجات آنان از دست داد باخبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سامان کونان، کماندوی سابق نیروی دریایی تایلند که به عنوان غواص داوطلب در عملیات نجات این نوجوانان شرکت کرده بود در غار جان سپرد اما این خبر تا ساعاتی پیش از نجات‌یافتگان مخفی شد چرا که پزشکان از آمادگی آنها برای شنیدن این خبر اطمینان نداشتند.
وزیر بهداشت تایلند می‌گوید: این نوجوانان که بین 12 تا 16 سال دارند به همراه مربی‌ 25 ساله‌شان پس از شنیدن خبر فوت غواص، اشک ریختند و پس از نوشتن یادداشت‌هایی روی تصویر «اون»، یک دقیقه به احترام او سکوت کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل فجیع حمیدالله کرامانی، محافظ افغانی رئیس جمهور + عکس

حمله داعش به روستای بی بی مریم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

مرگ وحشتناک کودک 6 ماهه همدانی با پنکه سقفی

اقدام شوم 3 مرد افغان با زن جوان شوهردار در پارک چیتگر

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت تایلند مرگ عکس غار عکس قتل تصاویر پلیس ایران حوادث فیلم جوان پسر ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از ۴ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و تا ساعت ۰۹:۰۰ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد متأثر از سیل و آبگرفتگی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت زمان ۲۸ مورد عملیات انجام شده است افزود: در این عملیات‌ها به ۶۰۹ نفر امدادرسانی، ۱ نفر به مناطق امن منتقل و آب نفوذ کرده به ۳۷ واحد مسکونی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۴۳ تیم عملیاتی شامل (۱۷۱ نفر) در این عملیات‌ها شرکت و اقدام به توزیع ۲۶ تخته موکت، ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۱۴ بسته غذایی بین متاثرین از این پدیده جوی کردند.

بیشترین امدادرسانی در استان‌های اصفهان و کرمان انجام شده است.

کد خبر 6087705

دیگر خبرها

  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • عملیات نجات دره مرگ تهران
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • شب عملیات کجا بودی؟
  • پرنده نادر غواص گلوسیاه به طبیعت برگشت