Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیکر پاک و مطهر ۷۵ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که در خاک عراق تفحص شده‌اند، پس از سال‌ها غربت و بی‌نشانی به وطن باز می‌گردند.

پیکر پاک این ۷۵ شهید گلگون‌کفن از مرز بین‌‌المللی شلمچه در شهرستان خرمشهر به خاک پاک وطن باز می‌گردند و مسئولان کشوری و لشکری از آنها استقبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین استقبال از پیکر پاک این شهدا ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 27 تیر ماه همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مرز شلمچه برگزار می‌شود.

اقشار مختلف و سران قبایل غیور عرب آبادان، خرمشهر، اروندکنار، چوئبده، مینوشهر و بندر امام خمینی(ره) به استقبال ۷۵ دردانه ملت ایران می‌روند و به جای پدران، برادران، مادران و خواهران شهدا پیکر پاکشان را در آغوش می‌گیرند و تابوت‌شان را بوسه باران می‌کنند.

پس از برگزاری آئین استقبال، پیکر مطهر ۷۵ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به بندر امام خمینی(ره) انتقال می‌یابد تا این دیار را با قدوم خود متبرک کنند.

جزئیات آئین استقبال و وداع با شهدای تازه تفحص شده در بندر امام خمینی(ره) به زودی اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکر پاک این ۷۵ شهید والامقام که در عملیات‌های محرم، کربلای ۴ و تک پشتیبانی والفجر ۸ به شهادت رسیده‌اند، در مناطق علمیاتی زبیدات، کتیبان و جزیره بوارین تفحص شد.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ پیکر شهیدان  تازه تفحص شده ، جواد مراثی ، مجتبی نادر تهرانی و عباس رمضانی ویک شهید گمنام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع خواهد شد.


شهید جواد مراثی سال ۶۰ در سن ۲۲ سالگی در منطقه چذابه به شهادت رسید.


شهید مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب که سال ۶۳ در هورالهویزه به شهادت رسید.


شهید عباس رمضانی در سن ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • آئین وداع با پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در امامزاده نرمی
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان