Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@12:44:24 GMT

درخواست خلیلی اردکانی از وزارت کار

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۱۹۲

درخواست خلیلی اردکانی از وزارت کار

عضو شورای اسلامی شهر کرج از وزارت کار تقاضا کرد با توجه به امکانات و شرایط مطلوب کرج در بحث فنی و حرفه‌ای، حمایت‌های لازم به عمل آورد.
به گزارش صدای البرز از مهر، محمدحسین خلیلی اردکانی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از هجدهمین مسابقات ملی مهارت که به میزبانی استان البرز در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه رقابت سازنده جوانان نخبه و متفکر کشور غرورآفرین است، اظهار کرد: چنانچه اندیشه‌های نو و افکار سازنده از سوی مسئولان ارج نهاده شوند، دیگر مسئله‌ای به نام فرار مغزها نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: کلان‌شهر کرج در نزدیکی تهران با مهاجرت بی‌رویه، تراکم بالای جمعیت و نرخ بالای بیکاری دست‌وپنجه نرم می‌کند، با توجه به جوانی جمعیت استان البرز شناسایی نیروهای مستعد، پویا و نخبه و استفاده از آن‌ها در راستای کارآفرینی و آبادانی ضروری است.
عضو شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات ملی مهارت می‌تواند پلی برای رسیدن به همین هدف باشد، گفت: دیگر اقدامات آموزشی و ترویجی و حمایتی نیز باید مکمل این مهم قرار گیرند.
عضو شورای شهر کرج بابیان اینکه کرج از بنیان‌گذاران صنعت فنی و حرفه‌ای در کشور به شمار می‌رود و آقای «فاتح» به‌عنوان یکی از پرچم‌داران این عرصه دهه‌ها قبل چندین کارخانه و مجموعه صنعتی را در این کلان‌شهر پایه‌گذاری و تأسیس کرده است، اضافه کرد: هنرِ ما این است که فاتح‌های جدید را شناسایی و به کشور معرفی کنیم تا با بهره‌گیری از استعدادهای جوان بتوانیم در بهبود نرخ اشتغال و حل مشکلات اقتصادی کشور نیز سهیم شویم.
خلیلی اردکانی از وزارت کار تقاضا کرد با توجه به امکانات و شرایط مطلوب کرج در بحث فنی و حرفه‌ای، حمایت‌های لازم را برای انجام کارهای بزرگ و اجرای طرح‌های جهادی به عمل آورد.
وی در ادامه گفت: میزبانی از استعدادهای برتر و نیروهای کار خلاق در قالب مسابقات ملی مهارت سند افتخاری برای شهرمان محسوب می‌شود که باید از آن نهایت بهره را برد.
وی با تأکید بر اینکه استانداردهای فنی و حرفه‌ای در کرج باید قابل‌رقابت باشد و مسیر دستیابی به این قله از مسیر شناسایی و حمایت از نیروهای کار مستعد و خلاق عبور می‌کند، افزود: امروز کشور از معضل بیکاری رنج می‌برد، مشکلات اقتصادی و گرانی نیز از دیگر معضلاتی است که مردم را آزار می‌دهد، رفع این معضلات و مشکلات باید در دستور کار همه قرار گیرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خلیلی اردکانی کرج صدای البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار اوکراین بر ۳ کشور اروپایی برای دریافت کمک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فایننشال تایمز، دولت اوکراین همچنان به متحدان اروپایی خود برای تامین کمک های بیشتر برای این کشور فشار می آورد.

فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که در بحبوحه افزایش حملات هوایی روسیه، اوکراین فشار بر برخی کشورهای اروپایی برای دریافت سامانه پدافند هوایی را بیشتر کرده است.

به نوشته این نشریه، این اقدام پس از رد درخواست اوکراین برای این سامانه از سوی دیگر کشورهای غربی صورت گرفته است. لهستان، اسپانیا و رومانی کشورهایی هستند که اوکراین خواهان دریافت سامانه دفاع هوایی از آنها است.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس‌جمهور اوکراین به شدت از حامیان مالی غربی خود دریافت باتری‌های سامانه پاتریوت درخواست کرده است. زلنسکی روز پنجشنبه گفت: هر روز به اوکراین حمله می‌کنند و هر روز می‌شنویم که اوکراین سامانه‌های پدافند هوایی جدید دریافت خواهد کرد.

تاکنون، آمریکا آلمان و هلند چندین پرتابگر پاتریوت را به اوکراین تحویل داده‌اند.

کد خبر 6076921

دیگر خبرها

  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • درخواست آلمان از چین برای کمک به پایان جنگ اوکراین
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • ماکرون فاش کرد: مشارکت در رهگیری پرتابه‌های ایران به درخواست این کشور عربی بود
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • جهش تولید با تولید قزل آلا در مزارع خاکی گیلان
  • ادامه صید ماهی کیلکا تا پایان فروردین در گیلان
  • دست رد سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه به درخواست سفیر رژیم صهیونیستی 
  • فشار اوکراین بر ۳ کشور اروپایی برای دریافت کمک
  • درخواست وزارت راه از متقاضیان نهضت ملی مسکن ؛ زودتر پول ها را پرداخت کنید !