Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی باید برای به خدمت گیری هافبک تیم ملی روسیه، با موناکو رقابت کند.

طرفداری- وادیم واسیلیف، نایب رئیس موناکو تایید کرد این باشگاه برای به خدمت گیری الکساندر گولووین، هافبک زسکا مسکو پیشنهادی ارائه کرده تا بدانیم چلسی در راه خرید این بازیکن، تنها نیست.

به گزارش اسکای اسپورتس، مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید چلسی از هنگام حضور در ناپولی به خرید الکساندر گولووین علاقه داشت و این بازیکن اکنون یکی از اهداف آبی های لندن در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می شود اما به نظر می رسد موناکو نیز برای جذب این هافبک تیم ملی روسیه، مصمم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واسیلیف، نایب رئیس موناکو در خصوص پیشنهاد این باشگاه برای خرید گولووین اظهار داشت:

پیشنهادی خوب و در خور توجه برای خرید الکساندر گولووین ارائه کرده ایم. قرارداد پیشنهادی ما به این بازیکن، پنج ساله است. به نظرم باشگاهی در مرحله گذار همانند موناکو، بهترین گزینه برای گولووین در این مقطع از دوران بازی اش است.

همه چیز طی روزهای آینده یا حتی شاید امروز مشخص خواهد شد. نمی توانیم زیاد منتظر بمانیم و اگر به نتیجه نرسیم، به سراغ سایر گزینه ها خواهیم رفت.

گفتنی است پیشنهاد 20 میلیون یورویی یوونتوس برای خرید الکساندر گولووین، پیش تر توسط زسکا مسکو رد شده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس

کول پالمر در اولین فصل حضور خود در چلسی، عملکردی باورنکردنی داشته است.

طرفداری | کول پالمر در 21 سالگی، ستاره چلسی است.

به گزارش اسکواوکا، کول پالمر با گلزنی مقابل وست هم در جریان پیروزی 5-0 چلسی، به آمار 21 گل و 9 پاس گل در فصل جاری لیگ برتر انگلیس رسید. بدین ترتیب او با تاثیرگذاری مستقیم روی حداقل 30 گل در طول یک فصل لیگ برتر انگلیس، در بین بزرگان تاریخ چلسی قرار گرفت. تنها چهار بازیکن دیگر در تاریخ باشگاه چلسی موفق شده اند در طول یک فصل لیگ برتر انگلیس، روی حداقل 30 گل تاثیر مستقیم داشته باشند که اسامی آن ها به شرح زیر است:

جیمی فلوید هاسلبنک (فصل 01-2000) فرانک لمپارد (فصل 05-2004 و 10-2009) دیدیه دروگبا (فصل 10-2009) ادن هازارد (19-2018)

علاوه بر این، کول پالمر به سومین بازیکن 21 یا زیر 21 سال تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که در طول یک فصل روی حداقل 30 گل تاثیر مستقیم می گذارد و این در حالی است که ستاره چلسی فردا 22 ساله خواهد شد. دو بازیکنی که پیش از کول پالمر به این آمار دست یافته بودند، رابی فاولر (فصل 95-1994 و 96-1995) و کریس ساتن (94-1993) هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد