Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:16:09 GMT

جاده پاوه به روانسر یک طرفه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۲۱۲

جاده پاوه به روانسر یک طرفه شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛  خسروی رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای ترافیک استان، تردد در مسیر پاوه به روانسر حد فاصل شهر شاهو یک طرفه شد و خودروهای عبوری باید از داخل شهر شاهو عبور کنند.
وی گفت : تابلوگذاری، حفاظ گذاری و ترانشه بری از جمله اقدام هایی است که کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای عملیات اجرایی آن را آغاز کرده اند و تلاش داریم تا با همکاری مجموعه پلیس راه مصوبه اجرایی شود و معایب و نقایصی که در طول مسیر وجود دارد تا 2 ماه آینده آنها را برطرف و این مسیر را به عنوان یک مسیر ایمن تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تلاش برای ایمن شدن مسیر پاوه به روانسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در این طرح فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.   میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.   وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • عملیات بازگشایی گردنه تته در مسیر پاوه به سرو آباد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • تأمین پنج درصد برق اداره‌های فارس با تجدیدپذیر‌ها