Web Analytics Made Easy - Statcounter


تبریز – نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بخش عمده بودجه کشور صرف هزینه های جاری می شود و عملاً می بینیم که اعتبار ناچیزی برای پروژه های عمرانی باقی می ماند.

به گزارش امتداد، یعقوب شیویاری عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه شهرستان میانه از نظر راه های مواصلاتی مشکلات بسیار زیادی را تحمل می کند، اظهار داشت: علی رغم تلاش ها و زحماتی که برای توسعه زیرساخت های شهرستان میانه کشیده شده اما باید قبول کنیم که از لحاظ راه مظلوم واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جاده میانه – تبریز یکی از حادثه خیر ترین محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی است و روزی نیست که در آن شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم شاید در دهه های گذشته برای ساخت آن زحمات زیادی کشیده اند اما حال همین جاده امنیت جانی و مالی مردم را تهدید می کند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت شهرستان میانه، راه دسترسی مناسب جزو اولویت های ماست به طوری که نمایندگان پیش از بنده و بنده پیگیر مطالبات مردم میانه در حوزه راه بوده ام.

شیویاری با تاکید بر اینکه جاده های میانه – هشترود و میانه – سرچم نمی تواند امنیت جانی مردم را تضمین کند به طوری که اکثر مردم از این جاده ها تردد می کنند و هر روز شاهد حوادث رانندگی در این جاده ها هستیم، گفت: برخی از جاده های شهرستان میانه با آن که فرعی به حساب می آیند ولی در اصل جاده های بین استانی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتبارات و بودجه کشور متناسب با نیازها و مشکلات مردم نیست، گفت: متاسفانه بخش عمده بودجه کشور صرف هزینه های جاری می شود و عملاً می بینیم که اعتبار ناچیزی برای پروژه های عمرانی باقی می ماند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی بنده پیگیری اصلاح وضعیت جاده های شهرستان میانه هستیم اصلاً جنبه تبلیغاتی ندارد بلکه پیگیری مطالبات به حق مردم جزو وظایف هر نماینده مجلس است و اصلاً نمی توانم تحمل کنم به خاطر کم کاری مدیر یا مسئولی مردم نسبت به نظام بدبین شوند.

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان، گفت: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب آوری مردم کاهش یافته است.

محمد خانچی در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب‌آوری مردم کاهش یافته است. بنابراین برای اجرای طرح فیبر نوری، با هماهنگی بین دستگاهی جلساتی با اداره فاضلاب برگزار شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  جهش خوبی در آسفالت و تزریق نقدینگی به شهرداری و دهیاری‌ها داشته‌ایم و شاهد نهضت عظیم آسفالت در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه فیبر نوری باید با زمانبندی خوب اجرا شود تا در ذهن مردم خاطره بدی ایجاد نکند. از شرکت‌های زیرساختی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک اپراتورها، فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی کوتاه خدمات لازم ارایه شود. این پروژه یکی از خدمات زیربنایی دولت است که در ایجاد فرصت‌های اشتغال و خدمات‌رسانی حائز اهمیت است.

خانچی با اشاره به لزوم حل مشکل آنتن‌دهی در شهرهای کوهستانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت راهیان نور و اربعین همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم که مسیرها در آنتن‌دهی مشکل دارند که انتظار داریم رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم