Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:51:19 GMT

واکنش حماس به تهدیدات رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۲۷۵

سخنگوی جنبش حماس به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها واکنش نشان داد و از ادامه مبارزه ملت فلسطین با همه ابزار و شیوه ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از العهد، فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها واکنش نشان داد.

وی افزود: تهدیدات اشغالگران هرگز سبب نخواهد شد که ملت دلاور ما از ادامه مبارزه دست بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حماس بیان کرد: تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی ضد غزه هرگز ملت دلاور ما را از ادامه مبارزه با انواع و اشکال آن برای دست یابی به حقوقش که در راس آن پایان محاصره است ، بازنخواهد داشت.

شایان ذکر است که «نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که هواپیماهای اسرائیلی باید کودکانی را که اقدام به ارسال بادبادک‌ها و بالون‌های آتش‌زا می‌کنند، مستقیما هدف قرار داده و به قتل برسانند.

این وزیر رژیم صهیونیستی خواستار هدف قرار دادن مستقیم کودکان فلسطینی با جنگنده‌ها و پهپادهای این رژیم شد.

«بنت» کودکان فلسطینی را تروریست خواند و گفت باید آنان را مستقیم هدف قرار داده و به قتل برسانیم.

منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع مصری:مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/گفت‌وگوها امروز ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با قوت گرفتن قبول آتش بس از سوی جنبش حماس درباره مفاد جدید توافق آتش بس، منابع مصری به وبگاه العربی الجدید گفتند که مذاکرات میان حماس و میانجی‌ها شامگاه شنبه بدون حصول نتیجه‌ای به پایان رسید و امروز (یکشنبه) از سر گرفته خواهد شد.

پایگاه خبری المیادین نیز به‌نقل از منابع ارشد فلسطینی گزارش داد که مذاکرات به‌دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی با آتش‌بس دائمی با مانع بزرگی مواجه شده است.

از سوی دیگر، یک مقام بلندپایه جنبش حماس که نخواست نامش فاش شود گزارش داد که امروز (شنبه) هیچ تحول تازه‌ای در مذاکرات رخ نداد و گفت‌وگوهای امروز بی نتیجه به پایان رسید. اما فردا (یکشنبه) دور جدیدی از گفت‌وگوها آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ساعاتی پیش مفاد پیش نویس توافق نامه ارائه شده به جنب حماس را منتشر کرد که بر اساس آن در مقابل آزادی یک سرباز زن رژیم صهیونیستی ۲۰ اسیر فلسطینی که به حبس ابد محکوم شده‌اند و در حال گذراندن زندان خود هستند؛ آزاد خواهند شد.

بر اساس این توافقنامه حماس بین ۳ تا ۵ سرباز زن را در اختیار دارد که اجرای توافقنامه به این معنی خواهد بود که در مرحله اول توافق، بین ۶۰ تا ۱۰۰ اسیر فلسطینی که حبس ابد را می‌گذرانند، آزاد خواهند شد.

طبق پیش نویس توافقنامه‌ای که به جنبش حماس ارائه شده است، این پیشنهاد به ۳ مرحله و در قالب یک بازه زمانی ۱۲۴ روزه تقسیم می‌شود.

کد خبر 6096727

دیگر خبرها

  • واکنش نتانیاهو: به شروط حماس برای آتش‌بس
  • نخستین واکنش یحیی السنوار به پیشنهاد مطرح شده در قاهره برای توافق
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/ گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس ادامه دارد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • منابع مصری:مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی