Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم اشغالگر قدس از حمله هوایی جدید به مواضع حماس در شمال غزه خبر داد.

خبرگزای فارس: ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از حمله به اهداف «حماس» خبر داد.

به نوشته وبگاه روزنامه «هاآرتص» ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حمله‌هایی را به اهداف حماس و در نزدیکی مکان پرتاب بادبادک‌های آتش‌زا انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دو هدف حماس در شمال غزه حمله هوایی کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هدف از این حمله هوایی را واکنش به حمله‌های اخیر حماس توصیف کرد.

این درحالی است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سفر به یکی از شهرک‌های نزدیک غزه، تهدید کرد نبرد با مقاومت هنوز تمام نشده و آتش‌بسی را که بادبادک‌های آتش‌زا در آن استثنا شده باشد، نمی‌پذیرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای بازدید از مناطق نزدیک نوار غزه که هدف راکت‌ها و موشک‌های مقاومت قرار گرفته است، به شهرک «سدیروت» رفت.

نتانیاهو با بیان اینکه درگیری‌ها با حماس هنوز به پایان نرسیده، گفت: «چیزی تحت عنوان آتش‌بس که در آن بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا استثنا شود، برای ما معنی ندارد».

به نوشته هاآرتص، وی با تکذیب گزارش‌ها مبنی بر آتش‌بس بین اسرائیل و مقاومت در غزه، مدعی شد که برای ۱۰۰ سال با مقاومت در منطقه جنگیده‌اند و این نبرد ادامه می‌یابد. (جزئیات بیشتر)

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز روز یکشنبه برای بررسی وضعیت غزه جلسه فوق‌العاده تشکیل داد و نهایتا بدون اشاره به آتش‌بس، از ارتش این رژیم خواست به حملات به غزه ادامه دهد.

به دنبال درگیری‌های روز شنبه با گروه‌های مقاومت در نوار غزه، دستکم ۱۷۰ فروند راکت، خمپاره و موشک به سمت شهرک‌های نزدیک منطقه در سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

بر اساس بیانیه رژیم صهیونیستی، سامانه گنبد آهنین این رژیم تنها توانست ۳۰ راکت را هدف گیرد. صهیونیست‌ها با سانسور خبر‌های مربوط به تلفات عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطینی تنها اعلام کردند در پی برخورد راکت‌های فلسطینیان به شهرک «سدیروت»، سه نیروی آن‌ها مجروح شدند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Xq4

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حمله هوایی غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در غرب اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین منابع خبری گزارش دادند که در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات ده‌ها فلسطینیِ زخمی‌شده به بیمارستان «العوده» منتقل شده‌اند. این منابع اعلام کردند که بیش‌تر این زخمی‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی غرب رفح در جنوب نوار غزه و همچنین خانه‌ای مسکونی در منطقه مصبح واقع در شمال رفح را نیز هدف حمله هوایی قرار داد که در نتیجه آن ۲ نفر زخمی شدند.

شهرک‌های «الشجاعیه»، «التفاح» و «الزیتون» در شهر غزه نیز شاهد حمله‌های شدید ارتش رژیم صهیونیستی بود.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در نتیجه جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه ۴۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۹ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار کلی شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه به ۳۴۰۹۷ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۷۶۹۸۰ نفر افزایش یافته است.

هنوز هزاران نفر دیگر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد از قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084829

دیگر خبرها

  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم